Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet, det jeg har gjort på i dag, er det vanlig. Jeg har vært på jobb og så på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Teriyaki! Så kjekt å "se" deg her, og så koselig at du også skriver ned de positive tingene. :jepp:

Jeg synes det er kjemperørende med hunder som blir glad for å se en igjen. :strix:

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Jeg blir til lørdag formiddag, så vi har tre hele dager i Praha + tirsdag ettermiddag/kveld.

Så flott! Da er du der nå da! Lurer på hvordan det går :)

Hunder som blir glad er herlig ja! Men i natt hadde jeg mareritt. Drømte at største og yngste voffen gangde av seg det ene bakbeinet. Ble jo sjokkert, så tok han i bilen men han hoppet ut flere ganger, så jeg måtte ta på barnesikringen. Men jeg dro ikke til vanlig vetrinær, det var rare folk, kinesisk eller japansk eller noe sånt. Prøvde å få besøkt han mens jeg ventet, men det var vanskelig. Men endelig fikk jeg besøkt han. Da var han dessverre blitt til en slags grønn grønnsak som ligner litt på squasj, og han var død!! Det vr grusomt trist, kjente skikkelig på smerten. Så kjørte jeg og R hjem i bilen, men plutselig kjørte vi utenfor bruen. Da gjentok jeg gang på gang "nå dør vi, nå dør vi". Da vi traff vannet var vi ikke lenger i bilen, vi overlevde fallet, men R ble dratt ned i dragsuget, men til min store lettelse kom han seg ut av det og opp. Så sluttet drømmen. :klø:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart springe og ta dagens andre :kaffekopp:

Så flinke dere var i går da :nigo:

Var det :ironi: eller??

Vi må klare 30 sider i dag da, for å ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, fin den :) Ska snart drikke kaffe :nigo: Du da? Hvorfor skal dere skrive 250 sider? Tror du Kitten leser over alle sidene,og når er hun tilbake? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TK har ett ønske om at vi skulle komme til side 250, må prøve å oppfylle det.

Hun får versågod å lese alle sidene.

Min morgen har vært grei, en kopp solbær te nå. Snart lunsj :hoppe: Det skal bli godt med mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun bør lese på alle sidene!

Grunnen er vel strengt tatt skjedeligtråden... vi nådde aldri målet der :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...