Gå til innhold

Yorkshire Terrier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som vet om en side eller noe der man kan se på omplassering av york. terrier?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Det er nok svært få yorkier som blir omplassert, gitt... Det er dyre hunder, og nå som vi har dette mini-hund hysteriet skal det mye til for at de små rasene blir omplassert istedet for solgt.

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

snuppe lille??

hjelper det om hun blir 365 dager eldre da og myndlig?

Enig med flYflax. Det kommer helt ann på hvor moden man er. Jeg har passet "alle" sine hunder siden jeg var 15år. Hadde selv hund i familien når jeg var yngre, men pga allergi måtte vi gi hun tilbake.

Ettersom da veldig mange valgte meg for å passe hunden sin når de var på ferie, regner jeg med at det var fordi jeg var ansvarsfull nok.

Det handler om interesse også. Flere jeg kjenner, godt voksene mennesker kunne aldri hatt hund.

Nå har jeg fått meg egen hund igjen etter at jeg flyttet ut hjemmefra.

Riktig nok er jeg 23. Men trenger ikke bety at jeg er moden for å ha hun bare fordi jeg er over 18 år.

Trenger ikke snakke til Gina T som om hun er baby heller. :nei:

Myndig eller ikke. (I USA kjører de bil i en alder av 16.)

LYKKE TIL GINA T :)

Skrevet (endret)

Diskusjonen om hvor praktiske små hunder er, er delt ut som separat tråd som du kan finne her.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei noken som he noken tips til å finne sider som har yorkshire terrier hunder til salgs? Har lett men mange plasser er det tull.Trenger tips.Har hatt hund får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...