Gå til innhold

Hvilken penisstørrelse foretrekker du?

Ideell penisstørrelse?  

32 stemmer

1. 1. 1. Hva mener du er den ideelle lengden på en erigert penis?

• 12 cm eller mindre
      0
    • 13 cm
      1
    • 14 cm
      4
    • 15 cm
      6
    • 16 cm
      6
    • 17 cm
      4
    • 18 cm
      5
    • 19 cm
      3
    • 20 cm eller større
      3
  2. 2. 2. Hva mener du er den ideelle tykkelsen (omkrets) på en erigert penis?

• 10 cm eller mindre
      0
    • 11 cm
      3
    • 12 cm
      6
    • 13 cm
      9
    • 14 cm
      9
    • 15 cm
      4
    • 16 cm eller større
      1
  3. 3. 3. Er du fornøyd med kjæresten/samboeren/mannen din sin penisstørrelse?

• Ja
      28
    • Nei
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det altfor lenge siden det har vært noe snakk om penisstørrelser her på seksualitetsforumet. :eeeh:

Denne undersøkelsen er forbeholdt jenter. Spørsmålene lyder slik:

1. Hva mener du er den ideelle lengden på en erigert penis?

2. Hva mener du er den ideelle tykkelsen (omkrets) på en erigert penis?

3. Er du fornøyd med kjæresten/samboeren/mannen din sin penisstørrelse?

Gjennomsnittspenisen er ca 15 cm lang og 12,5 cm i omkrets. (kilde)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt92
Skrevet (endret)

Må bare få si at gjennomsnittstørrelsen er mellom 13-15 cm, og de aller fleste undersøkelsene lander på litt over 14, og det er da presset inn til benet over penisen når de måler. Det står jo også lenger ned på siden at 5 inches er average, altså 12.7cm. Noe mellom der og 15 er nok gjennomsnittet;)

Endret av Gutt92
Skrevet
Må bare få si at gjennomsnittstørrelsen er mellom 13-15 cm, og de aller fleste undersøkelsene lander på litt over 14, og det er da presset inn til benet over penisen når de måler. Det står jo også lenger ned på siden at 5 inches er average, altså 12.7cm. Noe mellom der og 15 er nok gjennomsnittet;)

Du har sikkert rett. Det finnes hundrevis av slike undersøkelser, så jeg bare tok utgangspunkt i den første og beste jeg fant med google. Gadd ikke lese så langt ned på siden som deg.

Når det gjelder penisstørrelse vil jeg tro at det også følger en normalfordelingskurve. Det vil (veldig forenklet) si at ca halvparten har større enn gjennomsnittet og halvparten har mindre. I mange av disse evinnelige diskusjonene her på KG sier de fleste at de foretrekker en penis som er gjennomsnittlig, eller litt større.

Det er vel ikke akkurat en selvtillitsbooster for den halvdelen av den mannlige befolkningen som har mindre utstyr enn gjennomsnittsverdien?

Gjest Gutt92
Skrevet

Nope, det er det ikke..

Men, en ting jeg er veldig sikker på er at de aller fleste faktisk ikke har peiling på hvor stor kuk de har vært bortpå.

For store kukker er faktisk ikke så vanlige som mange tydeligvis tror..

http://www.mraverage.com/stats.htm

4.5% som har 7" og oppover, altså 17.78 hvis vi regner nøyaktig.

Men husker en tråd her på KG hvor de skulle svare på hvor stor den største kukken de hadde vært bortpå var. Og omtrent alle hadde svar på 2-23cm..og i tillegg ofte en omkrets på 16-17cm..

Jenter er jo også dårlige på øyemål, og overestimer ofte størrelsen. Så det de kan tro at er f.eks 18, kan være 15. Så løper de rundt og sier at 18 cm er perfekt størrelse, og andre gutter kan bli usikre. Men det de egentlig liker er 15...

Skrevet
Du har sikkert rett. Det finnes hundrevis av slike undersøkelser, så jeg bare tok utgangspunkt i den første og beste jeg fant med google. Gadd ikke lese så langt ned på siden som deg.

Når det gjelder penisstørrelse vil jeg tro at det også følger en normalfordelingskurve. Det vil (veldig forenklet) si at ca halvparten har større enn gjennomsnittet og halvparten har mindre. I mange av disse evinnelige diskusjonene her på KG sier de fleste at de foretrekker en penis som er gjennomsnittlig, eller litt større.

Det er vel ikke akkurat en selvtillitsbooster for den halvdelen av den mannlige befolkningen som har mindre utstyr enn gjennomsnittsverdien?

Bare for å kommentere den siste kommentaren der. Nei, det er ikke en selvtillitsbooster for den halvdelen av den mannlige befolkning som er under gjennomsnittet, men det kan ikke vi ta hensyn til. Det er ikke selvtillitsboost for jenter med de fleste av reportasjene i TOPP og de tullete bladene der heller. Vi kan ikke ta hensyn til om vi kanskje tråkket litt på selvtilliten til noen, det må man tåle om man deltar på ett diskusjonsforum. (Dessuten, om man tar seg så utrolig nær av noe skrevet på ett forum har man alvorlige problemer med selvtillit/selvbilde og bør søke profesjonell hjelp for å jobbe med det.)

Men, for å være litt on topic, så håper jeg de fleste er klar over at gjennomsnittet på både lengde og bredde ikke er det samme i alle verdens land, og at for eksempel asiatere har gjennomsnittlig mindre penis enn ariske menn. Og jeg velger å stille litt spørsmål ved den undersøkelsen, da det er en .com adresse, og ikke en .no.

Og det er vel omtrent godtatt nå at man ikke kan sette et helt nøyaktig gjennomsnitt på størrelsen. Det finnes knapt to undersøkelser som sier det samme. Sitat fra Doktor Online angående dette:

Gjennomsnittstørrelsen varier i de ulike undersøkelsene jeg har sett. En undersøkelse oppga at de hadde funnet et gjennomsnitt på 13 centimeter. Andre undersøkelser oppgir et gjennomsnitt på 16 centimeter. Det vanlige er å regne alle størrelser på penis i erigert tilstand på mellom 11 og 18 centimeter som innenfor normalområdet.

Så la oss heller diskutere normalstørrelse (som i følge denne artikkelen tydeligvis er helt opp til 18), og stort ut fra hva som er større enn normalen. Heller enn å gå på en eller annen engelsk undersøkelse. :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Vil bare bidra i tråden med å si at jenter ikke har snøring på cm, det er gresk for dere. Min sak skiller seg fra normalen og jeg har fått de utroligste forslag i cm, og en god latter i blandt.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Men du mann, hvem er det som har lært oss cm? Flirer, jeg gjettet at en dildo på elleve var søtten, basert på tidligere erfaring :fnise:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Og for the record så foretrekker jeg størrelsen til den mannen jeg er kjæreste med...

Gjest Gutt92
Skrevet
Og jeg velger å stille litt spørsmål ved den undersøkelsen, da det er en .com adresse, og ikke en .no.

Og det er vel omtrent godtatt nå at man ikke kan sette et helt nøyaktig gjennomsnitt på størrelsen. Det finnes knapt to undersøkelser som sier det samme. Sitat fra Doktor Online angående dette:

Gjennomsnittstørrelsen varier i de ulike undersøkelsene jeg har sett. En undersøkelse oppga at de hadde funnet et gjennomsnitt på 13 centimeter. Andre undersøkelser oppgir et gjennomsnitt på 16 centimeter. Det vanlige er å regne alle størrelser på penis i erigert tilstand på mellom 11 og 18 centimeter som innenfor normalområdet.

Du tviler på undersøkelsen fordi den ikke står på en norsk nettside ?

Ja, noen har funnet gjennomsnittsstørrelse opp til 16cm. Men det "merkelige" er at det er ingen seriøse undersøkelser som har fått en snitt på 15 cm eller mer, mens alle undersøkelser på internet eller hvor menn svarer selv, har omtrent alle fått snitt på mer enn 15 cm. De undersøkelsene som er seriøse, ligger på 13-15cm, litt avhengig av hvordan de har målt.

Skrevet
Du tviler på undersøkelsen fordi den ikke står på en norsk nettside ?

Ja, noen har funnet gjennomsnittsstørrelse opp til 16cm. Men det "merkelige" er at det er ingen seriøse undersøkelser som har fått en snitt på 15 cm eller mer, mens alle undersøkelser på internet eller hvor menn svarer selv, har omtrent alle fått snitt på mer enn 15 cm. De undersøkelsene som er seriøse, ligger på 13-15cm, litt avhengig av hvordan de har målt.

Hvordan vet du hvilke som er "seriøse" og ikke? Høres ut som en litt for bastant uttalelse det der. Her er en som er så seriøs man kan forvente av en penisundersøkelse:

http://www.sizesurvey.com/result.html

Her ligger snittet på oppunder 16 cm, men den er kalibrert i forhold til alle mulige faktorer. Alder, etnisitet, høyde osv.

Skrevet

Egentlig lurer jeg mest på hvordan folk vet at mannen/kjæresten har så og så lang penis. Jeg har aldri tenkt på å måle dem ihvertfall og aner ikke hva jeg foretrekker. Bortsett fra at det sikkert er en plass rundt størrelse middels.

Gjest *Mim*
Skrevet

For min del blir det helt tullete å svare på no sånt. Har ikke angrepet noe menn med målebånd, så jeg aner ikke. Kan bare si at tykkelsen har mer å si enn lengden, og at jeg er mer enn fornøyd med den penisen jeg har til disposisjon. :)

Gjest Gutt92
Skrevet
Hvordan vet du hvilke som er "seriøse" og ikke? Høres ut som en litt for bastant uttalelse det der. Her er en som er så seriøs man kan forvente av en penisundersøkelse:

http://www.sizesurvey.com/result.html

Her ligger snittet på oppunder 16 cm, men den er kalibrert i forhold til alle mulige faktorer. Alder, etnisitet, høyde osv.

Seriøse undersøkelser er de som er målt av helsepersonell, leger, sykesøstre, osv.

Den du linket til er vel så useriøs som man kan få det. Den er på internet, altså mye muligheter for at folk kan oppgi useriøse svar, og at man lyver på seg litt.

Hørt om uttrykket e-penis ? Alle undersøkelser hvor menn selv oppgir hvor stor penis de har, får ALLTID et høyere snitt enn der hvor de faktisk blir målt...mulig at noen legger på litt ?

Skrevet (endret)
Seriøse undersøkelser er de som er målt av helsepersonell, leger, sykesøstre, osv.

Den du linket til er vel så useriøs som man kan få det. Den er på internet, altså mye muligheter for at folk kan oppgi useriøse svar, og at man lyver på seg litt.

Hørt om uttrykket e-penis ? Alle undersøkelser hvor menn selv oppgir hvor stor penis de har, får ALLTID et høyere snitt enn der hvor de faktisk blir målt...mulig at noen legger på litt ?

Slett ikke - alle må sende inn bilde av penis i slapp og erigert tilstand, med målebånd i hvert bilde. Da er det straks verre å legge på litt.

Hvorfor mener du det kun er helsepersonell som er kvalifisert til å foreta slike undersøkelser?

Edit: jeg uttalte meg nok litt forhastet med hensyn til bidragskrav. Det er et ganske langt skjema man må fylle ut, men ingen bilder må visst vedlegges.

Endret av K.A.
Gjest Gutt92
Skrevet

Ikke nødvendigvis helsepersonell, men ihvertfall noen som måler.

Stoler mer på store undersøkelser som er blitt gjort av sykehus, leger, universitet, you name it, enn de som er blitt satt opp på internet hvor hvem som helst kan svare hva de vil.

Gjest Gjest
Skrevet
Slett ikke - alle må sende inn bilde av penis i slapp og erigert tilstand, med målebånd i hvert bilde. Da er det straks verre å legge på litt.

Hvorfor mener du det kun er helsepersonell som er kvalifisert til å foreta slike undersøkelser?

Edit: jeg uttalte meg nok litt forhastet med hensyn til bidragskrav. Det er et ganske langt skjema man må fylle ut, men ingen bilder må visst vedlegges.

Alle vet at menn legger på en del, og derfor må enhver internetbasert undersøkelse tas med en klype salt. Alle undersøkelser som krever at objektet blir fysisk målt viser godt lavere snitt. I tillegg må man tenke på alle de som er så flaue over egen penis at de aldri ville stille opp på noe slik.... og hvor er det så naturlig at disse ligger hen i sjiktet? Akkurat.... under snittet.... dermed vet vi ikke med sikkerhet. Det som er synd, er at menn med helt normal størrelse tror de er mindre enn sine brødre...

Så den er nok mindre enn du tror! ;)

Skrevet (endret)
Alle vet at menn legger på en del

Jaså? Har aldri følt behov for å legge på noe som helst, jeg. Det er da ganske meningsløst å skryte, da bløffen lett blir oppdaget likevel. Og det tror jeg de fleste menn er klar over.

Alle undersøkelser som krever at objektet blir fysisk målt viser godt lavere snitt.

Hvor mange av de undersøkelsene er verdensomspennende?

Endret av K.A.
Gjest Gutt92
Skrevet (endret)
Jaså? Har aldri følt behov for å legge på noe som helst, jeg. Det er da ganske meningsløst å skryte, da bløffen lett blir oppdaget likevel. Og det tror jeg de fleste menn er klar over.

Det blir jo ikke oppdaget når de sier at de har stor penis i en undersøkelse på internett.

Verdensomspennende ? Har vel ikke så mye å si egentlig.

Men av de undersøkelsene som jeg husker, var en gjort av UCLA som fikk et snitt på 5.1", en israelsk studie hvor de fikk et resultat på 5.35"(presset inn til benet over penisen) og en i Kenya , som fikk 5.6". Også er det jo den Lifestyle undersøkelsen, som fikk et snitt på 5.87 eller no. Den var jo utført på 300 frivillige studenter i Usa, og regner med at det var svarte og asiater der og.

En annen kjent undersøkelse gjort i Usa fikk et snitt på 5.01"

De jeg har sett på asiater har vært noe mindre, men det er ikke snakk om mye.

Endret av Gutt92
Gjest Gutt92
Skrevet

Det blir jo ikke oppdaget når de sier at de har stor penis i en undersøkelse på internett.

Verdensomspennende ? Har vel ikke så mye å si egentlig.

Men av de undersøkelsene som jeg husker, var en gjort av UCLA som fikk et snitt på 5.1", en israelsk studie hvor de fikk et resultat på 5.35"(presset inn til benet over penisen) og en i Kenya , som fikk 5.6".

En annen kjent undersøkelse gjort i Usa fikk et snitt på 5.01"

De jeg har sett på asiater har vært noe mindre, men det er ikke snakk om mye.

Også var det jo Lifestyle undersøkelsen som fikk 5.87 tror jeg, og den var jo utført på 300 studenter fra Usa. Regner med at det var svarte, hvite og asiater der.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Noterer meg at det er menn som er mest opptatt av dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...