Gå til innhold

David Bowie til Quart


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

(VG Nett) Rockekongen David Bowie skal ha sagt ja til å spille på årets Quartfestival.

ET ETTERLENGTET SYN: Rockelegenden David Bowie kommer trolig til Norge for å spille på årets Quartfestival. Foto: AP

David Bowie (55) skal etter planen spille på Quartfestivalens andre dag, 3. juli, melder TV2.

Rockestjernen skal ikke ha signert kontrakten ennå, men etter det TV2 kjenner til, skal avtalen være i boks.

Ny plate

Bowie kommer med sin første plate på tre år den 11. juni i år - tre uker før han trolig står på scenen på Idrettsplassen i Kristiansand.

Den britiske musikeren sa i fjor opp sin kontrakt med Virgin Records og har gått over til Columbia Records. Det nye albumet har fått tittelen "Heathen". På albumet har Bowie gjenopptatt samarbeidet med produsent Tony Visconti, som han jobbet sammen med på album som "Low", "Heroes" og "Scary Monsters".

Quart-ledelsen ønsker ikke å kommentere Bowies ankomst overfor TV2.

Blir trekkplaster

Quartfestivalen har allerede sikret seg store navn som Travis og No Doubt til sommerens festival som starter 2. juli, men kommer David Bowie, er det ingen tvil om hvem som blir det det største trekkplasteret til festivalen.

Bowie holder som 55-åring fortsatt koken - etter over 30 år i rockebransjen. Han debuterte i 1969 med platen "Space Oddity".

DET VAR NÅ JEG FIKK DEN EREKSJONEN JEG EGENTLIG IKKE ER ISTAND TIL Å FÅ!

SEXY SADIE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Fortalte deg dette for en uke siden. Siste innlegget i "Er d her kunst?" Gleder meg vanvittig til konserten! Bowie har en enorm utstråling på scenen og bandet han har med er drit bra! Først Tool på Norwegian Wood og Bowie på Quart...kan ikke bli bedre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også tenkt meg avgårde tror dette kan bli skikkelig godt.Bowie er en kunstner som det virkelig står respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...