Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Dette er seriøst. Selv er jeg en jente på 30 år, som lurer på om jeg har luft problem, for jeg promper noen dager maaange ganger. Hvis jeg ikke får mulighet (er sammen med andre) kan jeg etter hvert få kramper i magen hvis jeg ikke får det ut. På kvelden når jeg har lagt meg, kommer de store høytlyttende prompene.. Er såå godt å få de ut.. Hvordan har dere det?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Alle promper hver dag, hvis de sier noe annet , lyver de
Serenity88 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Promper hver eneste dag! Alle promper, men hvis de virkelig stinker og du har problemer med sjenanse så skjønner jeg jo kanskje at det kan være et problem.... Ellers har ihvertfall ikke jeg problemer med å prompe, eller at andre promper!
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Gutt Promper hele tiden omtrent. Noen ganger ofte og det lukter. Men det er fordi jeg spiser løk og hvitløk hver dag. De gangene jeg ikke gjør det så er det ikke så ofte.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Ellers har ihvertfall ikke jeg problemer med å prompe, eller at andre promper! -------------------- *Elskede, vi spyr så meget av hverandre* Hm...
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Promper veeeldig mye jeg. Klarte faktisk å dele opp en promp i 33 "knepp" en gang, ikke verst for å si det selv... For det å slippe ut alt på en gang er jo ingen kunst. Så dette har vært hobbyen min i mange mange år.... Gutt 28
Serenity88 Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Promper veeeldig mye jeg. Klarte faktisk å dele opp en promp i 33 "knepp" en gang, ikke verst for å si det selv... For det å slippe ut alt på en gang er jo ingen kunst. Så dette har vært hobbyen min i mange mange år.... Gutt 28 Haha, lol! Ja, jeg innrømmer det, prompehumor kan være morsomt
Chimamanda Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Var en lege paa Oprah en gang som sa at man i gjennomsnitt promper ca 20 ganger pr dag.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 Åjada, her prompes det hver dag, men stort sett i forbindelse med dobesøk. Ellers er det stort sett lydløst og luktfritt, men er jo av og til uheldig jeg også, noe jeg trodde ville være lydløst ble ganske godt hørt, eller noe jeg trodde ingen kom til å kjenne, får de fleste til å snu seg for å finne kilden..... da snur jeg også meg og later som jeg også leter etter kilden
Gjest Gjest_Elina_* Skrevet 15. juli 2008 #12 Skrevet 15. juli 2008 Var en lege paa Oprah en gang som sa at man i gjennomsnitt promper ca 20 ganger pr dag. Kan stemme det, det kommer vel ca. 20-30 i døgnet, dag/natt.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 Nå i ferien er det høysesong for prompegjengen. Jeg spiser ertesuppe til middag og sviskekompott til dessert. Og til slutt masse kaffe og lakrisbåter. Etterpå sitter jeg KUN på stoler med tynn tynn finérplate, DET gir gjenklang skal jeg si dere!
Gjest Jente 23 Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Er jente og promper flere ganger daglig, både luktfrie og stinkbomber, lydløse og med lyd. Har ei veninne jeg er veldig nær, og når vi er sammen promper vi i hverandres nærvær uten blygsel. Vi bare ler av det. Men når jeg er sammen med andre folk holder jeg meg.
Gjest78 Skrevet 17. juli 2008 #15 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har en tendens til å spise for mye sukkerfrie pastiller, og da... Det kan bli mye luft i magen av forskjellige grønnsaker, kaffe, lakris osv. Hvis jeg unngår sånt promper jeg nesten aldri. Du burde kanskje se litt på hva du spiser, Jenny?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #16 Skrevet 17. juli 2008 Etterpå sitter jeg KUN på stoler med tynn tynn finérplate, DET gir gjenklang skal jeg si dere! Prøv i parkeringshus med bra ekko..... snakk om gjenklang! Og så så populært!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå