*Mocca* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Nå prøver jeg å finne noe sunnere en cola og potetgull som det ofte har blitt ved kvalme og slikt. Planen er å gå ned i vekt over tid, og da må jeg endre endel vaner, så hva hjelper som er noenlunde sunt, når man er kvalm og uggen?
Gjest glamourgirl Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Farris, vann, grønn te og knekkebrød...
yoga Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg sverger alltid til halvt om halvt med farris og eplemost ved kvalme. Synes det hjelper godt.
*Mocca* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Supert, masse bra tips! Takk for raske svar! Vært oppvokst med snop som "trøstemat" når man er syk, så det er en prosess å omvende.
birma Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Natron - hjelper både mot kvalme og sure oppstøt Som nevnt her: eplejuice og farris blandet. Ingefær - fåes også som tabletter Tørr mariekjeks Men, det beste er potetgull og cola - som jeg fikk innmari lyst på nå.
*Mocca* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2008 ja, det er helt klart det beste når man er veldig kvalm, noe ordentlig salt. Men ikke særlig sunt heller... Men idag ble det akkurat det. Idag var det viktigst å bli litt oppegående fortest mulig. Karet meg til butikken med 2 små på slep(heldigvis bil da). Men kan være lurt å ha litt sånne ting som ble nevnt ovenfor i skapet så er man beredt, med 2 voksne og 2 småbarn er det litt rullering i dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå