Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Er det noen her som spiser potetgull på brødskiva? Det høres sikkert litt sært ut, men det er faktiskgodt, spesielt på helt ferskt brød. Jeg gjør det, tar noen flak sørlandschips på.
Kosemose Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Tviler egentlig ikke på at det kan være godt, men ville nok ikke falt meg inn
Markjordbær Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Lever heller lykkelig uvitende om hvor godt det er fremfor å legge til meg en sånn usunn vane, når jeg har nok av andre gode ting jeg må begrense bruken av
-Fisken- Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Bruker det av og til på toast, men da gjerne tortillachips som jeg har inni før jeg putter brødskivene i toastjernet. Hos bestemor får vi ofte servert salt potetgull til middagen.
Chimamanda Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Aldri hoert om (kanskje jeg burde proeve?), men spiser av og til cashewnoetter paa
Gjest dalieo Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Det hørtes veldig tørt ut. Tror uansett ikke jeg "tør" å prøve, i tilfelle det er kjempegodt.. har det vanskelig nok med å holde meg unna usunne ting fra før
*MEDUSA* Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Brødskive med skinkepålegg og paprika potetgull nam!! Jeg bruker også potetgull til noen få middager..
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Salt potetgull (tynne flak, ikke sørlandschips) er knallgodt til grillet kylling! NAMMMMM
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Da jeg gikk på ungdomsskolen, så var det veldig populært å kjøpe en halv loff, grave ut et hull av innmaten, og putte oppi en liten pose med chips med paprikasmak. Det solgte som bare pokker på det lokale bakeriet.
The Kitten Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Det er sikkert godt. Jeg tviler på at jeg ville spist det selv, men... Hilsen The Kitten :banantroll:
Rosenrød Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 jeg synes det høres tørt og lite spennende ut.
timi Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Haha, det husker jeg at jeg gjorde en periode når jeg var yngre. Alle jeg har fortalt det har sett rart på meg :D Men det er jo en utrolig dum ting å gjøre egentlig - nok en usunn vane hehe
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #15 Skrevet 17. juli 2008 Når jeg var au pair i USA ville seksåringen ofte ha to loffskiver oppå hverandre med peanøttsmør på den ene, grape jelly på den andre, potetgull i midten. Eller ei loffskive, ketchup, potetgull, fiskepinner, cheddarost, varmet i mikroen. Ikke bare seksåringen da, foreldrene også, men husker jeg skar en grimase første gang seksåringen sa hva han ville ha til lunsj.... det hørtes ikke særlig godt ut. Mulig det er det, men jeg fikk så avsmak på det kostholdet de holdt at jeg får meg ikke til å prøve.
The Kitten Skrevet 17. juli 2008 #16 Skrevet 17. juli 2008 Brødskive med skinkepålegg og paprika potetgull nam!! Jeg bruker også potetgull til noen få middager.. Lyst brød med kalkun (ekte kalkunkjøtt, ikke kalkunpålegg) og salt potetgull er veldig godt. Hilsen The Kitten :banantroll:
Navnløs Skrevet 10. august 2008 #17 Skrevet 10. august 2008 For å toppe det hele, når man først skal være usunn, så er loff med nugatti og peanøttsmør + salt potetgull himmelsk. Gjerne som sandwich eller i varmet opp i toast. Mmmm.
Gjest dalieo Skrevet 10. august 2008 #18 Skrevet 10. august 2008 For å toppe det hele, når man først skal være usunn, så er loff med nugatti og peanøttsmør + salt potetgull himmelsk. Gjerne som sandwich eller i varmet opp i toast. Mmmm. Tror jeg la på meg 5 kilo bare av å lese om det der.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #19 Skrevet 10. august 2008 Vi pleide også å spise loff med potetgull på ungdomsskolen Noen ganger loff med melkesjokolade også. Kjempesunt! Men jeg husker det faktisk som godt Tror ikke det har samme appell hos meg i dag.
Lenemor Skrevet 10. august 2008 #20 Skrevet 10. august 2008 Brødskive med ost og potetgull er jo kjempe digg! Ellers er jo potetgull godt til fiskeboller også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå