Gå til innhold

Hvit eller gjenomsiktig paraply

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg til helgen og det ser dessverre ut til å bli regn... :tristbla:

Noen som vet om noen butikker hvor de selger fine paraplyer? Har ikke tid til å løpe rundt på jakt nå...

Enten hvit/kremhvit eller helt gjennomsiktig. Blir veldig glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en kremhvit paraply som var veldig fin på Tanum Oslo City for et halvt år siden, da jeg var forlover. Har sett slike der etterpå også. Verdt å prøve!

Gjest Magica de Spell
Skrevet

Jeg så en gjennomsiktig paraply i butikkvinduet en eller annen plass i Markveien (Grünerløkka) i helgen. Husker dessverre ikke hvilken butikk.... Men butikken ligger i nedre del av Markveien (den delen som er nedenfor Nordre gate) og på høyre side av veien når man går oppover.

Paraplyen hadde en tynn kant med sorte "blonder" ytterst, men det er jo mulig at de har en type med lys "blondekant", eller helt uten, også?

Lykke til :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Sten og Strøm ha jo maaange paraplyer. Kanskje de har noe der??

Skrevet

Kjøpte meg en hvit paraply i forbindelse med bryllupet vårt i april.

Den er hvit med rysjekanter, kjempeflott paraply som passer perfekt til bryllup. Den er fra Lisbeth Dahl og jeg fikk tak i den på Grønland Basar, husker ikke hva butikken heter,men du skjønner det når du ser butikken.

Gjest Gjest
Skrevet

Eden Brud på Grünerløkka har noen fine hvite paraplyer (som det står "I do" på)

Skrevet

Har du fått tak i paraply? Hvis ikke, kan du godt få låne min! Det er den Lisbeth Dahl-paraplyen som mrsSJ beskriver.

Skrevet
Har du fått tak i paraply? Hvis ikke, kan du godt få låne min! Det er den Lisbeth Dahl-paraplyen som mrsSJ beskriver.

Så utrolig snillt! :) Men venninden min fant en veldig fin en på Sandvika storsenter - usikker i hvilken butikk...

Har også funnet ut at de hadde en på Sjarm på Grünerløkka.

Tusen takk for alle tips!

Skrevet

Nille har gjennomsiktige paraplyer til 30 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...