Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Hei! Skal gifte meg 14.juni og av og til kommer jeg plutselig på ting a la; vi må lage isbiter. Det er vel å bra å komme på det, men for hver ting jeg kommer på får jeg vondere og vondere i magen, for det betyr jo at det KAN være ting jeg har glemt også. (Hvi dere skjønner) Vi skal ha festen i et leid lokale. Har catret middag (de ordner med oppvask etterpå). Har hyret inn folk til å stå i baren (skal selge til selvkost- har fått sjenkebevilgning) og til å stå på kjøkkenet (kaffe og nattmat). Hva har jeg glemt???? Hva glemte dere (nesten) ????? *nervøs* PS.Har HELDIGVIS husket på at ei som kommer til kaffe er vegetarianer og derfor ikke spiser pølse til nattmat.
Pusekatt Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Har du sjekket at det er nok av følgende: -bestikk (kniv, gaffel, teskje, dessertskje, kakegaffel, suppeskje) -dekketøy (tallerkener, suppeboller, dessertskåler, kakeasjetter) -glass (rødvin, hvitvin, farris, longdrink, cognac, likør -blomstervaser -salt og pepperbøsser -duker og servietter -bordkort -blomster til bordene Ellers er følgende greit å ha ordnet -frisør-/sminketime -fotograftime -gaveoppakkere (husk en bok til å skrive ned gaver i!) -fotografer på festen (alltid greit å ha noen til å ta bilder fra Den Store Dagen for dere) -toastmaster -sanghefte Kommer ikke på mer av sånne "praktiske" ting akkurat nå, regner med du har mat, vin, brudeutstyr, ringer og slikt under kontroll! Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå