Gå til innhold

Hvem av byene: Budapest eller Praha?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært der, men alle som har vært i Praha skryter den byen opp i skyene; skal visstnok være utrolig vakker.....Budapest kommer hakk i hæl da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Jeg vil definitivt stemme på Praha.

Sommeren for to år siden var jeg på interrail og da var jeg innom begge disse byene. Fine begge to på hver sin måte, men Praha fasinerte meg mest. Gamlebyen er nydelig. Vi storkoste oss, gikk og gikk, og fant stadig nye fine steder. Anbefales! Dersom du drømmer mer om en shopping ferie ville jeg likevel anbefale Budapest.

Du får bare spørre om det er noe du lurer på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg vil si "ja takk, begge deler"!!

Jeg har vært i Praha og det er en aldeles nydelig by, og før jeg reiser dit igjen skal jeg absolutt ha vært i Budapest som jeg tror vil bli nok en opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på Praha!

Har ikke vært der selv, men har venner og familie som har vært der. Oj for en nydelig by! (Bilder og video sier kanskje ikke alt.. men likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Budapest, men ikke i Praha.

Praha har jeg hørt utrolig mye skryt over, det er visst en fantastisk by!

Budapest var et minne for livet, og jeg skal garantert tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Praha, ingen tvil. men det beste er å besøke Praha om høsten, fargene der er helt fantastiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har vært i både Praha og Budapest, og ønsker meg aller mest tilbake til Praha. Nydelig by, helt fantastisk atmosfære. Budapest er flott også, men jeg vil anbefale Praha.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier Ja takk begge deler.... Har vært i Praha og elsker byen. Har ikke vært i Budapest, men ut i fra det min far har fortalt så er det også en by som kommer under et "must" når man besøker østblokklandene. Så jeg ville dratt til begge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Praha. Byen var utrolig vakker og anbefales på det varmeste :D Er et must å få med seg en liten klassisk konsert. Når jeg var der begynte det å tordne og regne kraftig under konserten så stemningen var helt "trolsk". *drømme seg tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...