Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 For 3 uker siden steriliserte mannen min seg. Vi får veldig forskjellig tilbakemelding på når sæden ikke lenger kan gjøre meg gravid? En lege sa det tok 7 uker, mens en annen lege sa han måtte ha ca 15 utløsninger. Han kommer til å levere inn sædprøve etterhvert. Noen som har erfaringer rundt dette?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg husker ikke helt nøyaktig, men mener det tar ca to-tre måneder. Da er alle sædcellene brukt opp. Han har vel fått beskjed om når han skal levere sædprøve? Ville ikke ha stolt på den før jeg visste at den var negativ.
Elbereth Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Dere bør benytte annen prevansjon til han har fått bekreftet negativ sædprøve etter ca 3 mnd.
Gjest missLady Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 For 3 uker siden steriliserte mannen min seg. Vi får veldig forskjellig tilbakemelding på når sæden ikke lenger kan gjøre meg gravid? En lege sa det tok 7 uker, mens en annen lege sa han måtte ha ca 15 utløsninger. Han kommer til å levere inn sædprøve etterhvert. Noen som har erfaringer rundt dette? Sikkert dumt sps.. Men betyr det at han skyter løsskudd, for å si det slik? Eller kommer det fremdeles noe? Og hva er så det?
Gjest Elfrida Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Eller kommer det fremdeles noe? Og hva er så det?Det kommer sædveske, det eneste som er borte er selve sædcellene, det vil si at det er omtrent like mye som kommer ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå