Gjest kjempenervøs gravid Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Ønsker å gå til tidlig ultralyd, er i første trimester.... Gruer meg, siden det jo blir innvendig ultralyd. Er ikke så glad i å gå til gynekolog. Bør også få tatt celleprøve siden det er så mange år siden.. Er det noen som kan anbefale meg en rolig, snill, grei, betryggende gynekolog i Trondheim? (er skikkelig nervøs når jeg må kle av meg og undersøkes nedentil)
Skrållan Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har vært på både tidlig (vaginal) UL og vanlig UL hos Ingrid Ringen på Medicus. Synes hun er veldig grei.
Chiquita Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Enig med Skrållan. Dr. Ringen hos Medicus er ei kjempedame. Har ikke vært til svangerskap-UL hos henne da, men vanlige GU med ul flere ganger
Gjest TS Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Enig med Skrållan. Dr. Ringen hos Medicus er ei kjempedame. Har ikke vært til svangerskap-UL hos henne da, men vanlige GU med ul flere ganger Tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå