Mette Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Sitter her og lurer på om jeg skal prøve voks på legger og bikini linjen.Har aldri prøvd det før, vet at man kan gjøre det selv,eller få det utført på en klinikk. Til dere som har prøvd dette, annbefaler dere en klinikk eller er det en lett sak og gjøre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg syntes IKKE det var en lett sak å gjøre det selv, da jeg ble for "feig", og klarte bare å vokse av en stripe på en ene leggen... Handa ville ikke dra noe mer da. Men derimot, har du en god veninne, eller en kjæreste som har "lyst" til å gjøre deg litt ondt , så er det ikke noe problem. Da slipper du å bruke SÅ mye penger på hårfjerningen.... (Selv om det nok kanksje vilk føles som "luksus" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Hvis du aldri har gjort det før vil jeg anbefale å gjøre det hos en profesjonell første gang... Da kan du samtidig plukke med deg noen tips for å gjøre det selv. For det kan være j.... vondt å gjøre det på feil måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har aldri vært i en salong, men synes likevel ikke det er noe problem å gjøre det selv. Det tok selvfølgelig litt tid før jeg fant teknikken helt, men du lærer ganske fort hva som funker. Dessuten har jeg sett hvordan mamma gjør det, så jeg plukket vel opp litt der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 Det er ikke noe problem å gjøre selv, men det gjør sinnssvakt vondt syns jeg, så det kan jo være greit å få litt assistanse i form av noen som drar for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå