Gjest Skrekk Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Plutselig har urinen min begynt å lukte sterkt. Ikke sånn typisk urin lukt, men en merkelig lukt. Litt sånn søt aktig. Er det noen som aner hva det kan være? Det er også små hvite flekker/prikker i den.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Bruker du medisiner, kan urinen lukte sterkt. Ellers tror jeg at jeg hadde ringt legen...
Solskinnsbolla Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hva som kommer ut er et resultat av inntaket! Høres ut som om de hvite stoffene i urinen er noe som legen må sjekke.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Urinveisinfeksjon kan lukte rart, og puss kan gi hvite prikker. Ring legen og ta med en urinprøve.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Kan være alt fra dehydrering, infeksjon, diabetes, eller noe du har spist som setter lukt osv osv. Om det ikke er et engangstilfelle bør du få det skjekket ut.
linty Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 De hvite prikkene som du nevner , er proteiner. Man kan ofte få proteiner i urinen når man har urinveisinfeksjon og det vil da også merkes på lukten. Gå til fastlegen og ta med deg en urinprøve:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå