Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gikk plutselig opp for meg at det er fredag i dag. Og det betyr gullrekka på tv i kveld. :danser:

Gleder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje artikkel-"forfatteren" gjerne vil se mannen i elefanttruse med snabel og ører.....

Vi har alle våre lyster...

:hoho:

Jeg har ikke orket å klikke meg inn på den artikkelen enda jeg. Har ingen behov for å se like stygge (eller styggere, om det er mulig?) bilder som den på "forsiden." Ekkelt! :forvirret:

Jeg har klaget på sånne ting flere ganger før, i dag gadd jeg ikke...

Det gikk plutselig opp for meg at det er fredag i dag. Og det betyr gullrekka på tv i kveld. :danser:

Gleder meg.

:bolledeig::danser::strix:

Skrevet

Jeg regner med du har noen gullkorn å tilføye? :fnise:

Skrevet

Jeg har jo hun som skulle ha en bok av en kjent kvinnelig norsk forfatter -hun husket ikke navnet på hverken boka eller forfatteren, men hun visste at forfatteren drakk mye rødvin :vin:

En annen skulle ha en bok hun trodde var selvbiografien til en jødisk forfatter, men handling som foregikk enten i England eller USA, og med bilde av en gutt i gammeldagse klær på forsiden. Det viste seg at hun skulle ha Drageløperen -en fiktig romnan av en muslimsk forfatter, hvor store deler av handlingen foregår i Afghanistan. Men forsidebildet stemte jo...

Skrevet

:hoho:

Den Norske forfatteren var Unni Lindell vel?

Skrevet

Nei, det var Vigdis Hjort :fnise:

Skrevet

Flere norske kvinnelige forfattere som drikker vin altså. :fnise:

Skrevet

Anne B. Ragde er vel heller ikke kjent for å spytte i glasset... Hun og Unni Lindell sammen på byen m,å være en skremmende opplevelse :redd:

Skrevet
Anne B. Ragde er vel heller ikke kjent for å spytte i glasset... Hun og Unni Lindell sammen på byen m,å være en skremmende opplevelse :redd:

Ja, og de finner jo på så mangt i fylla og de... :redd:

Skrevet
Har dere Gunhilds rekordbok? -og andre perler fra en bibliotekars hverdag :rulle:

Å herreli, :hoho::legrine: Jeg måtte lese det to ganger før jeg forsto den :rodme::ler:

Forøvrig fant jeg litt av hvert jeg godt kunne tenke meg å se mannen i i den undertøysartikkelen...

NOT! :spy:

Skrevet

Har ikke åpnet den artikkelen -bildet øverst på siden holder lenge... :forvirret:

Skrevet

Måtte inn og se jeg. Og jeg kan si deg så mye som at bildet på framsiden er det beste... :spy:

Skrevet

Kjenner at jeg er særdeles lite nysgjerrig...

Skrevet (endret)

Men nå er det snart tv-kveld. Fredag er uten tvil ukas høydepunkt når det gjelder tv. Norge rundt, Beat for Beat, Nytt på nytt, Grosvold og Senkveld...

:bolledeig::danser::hoppe:

Endret av Inlove
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...