Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

*overser lappene og fantaserer og grovbrød med makrell i stedet*

:ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire bryllup og en gravferd på TV3 :hjerte:

I løpet av de første to minuttene sier Hugh Grant "Fuck!" åtte ganger, samt "Fucketyfuck!" og "Bugger!". Ubekreftede brykter skal ha det til at det ble klippet i den sekvensen i den amerikansdke utgaven :fnise:

Skrevet

Har sett den, den var faktisk overraskende morsom :jepp:

Skrevet

...to be my awfully wedded wife...

:rulle:

Skrevet

Herlig film! :jepp:

Fikk lyst på noe godt jeg også. Rugsprø med jarlsberg ikke helt det jeg tenkte meg men, det får duge. Og en kopp Rooibos. :)

Skrevet

Hvor mange ganger var det 'bugger' nå? :hoho:

Skrevet
Hvor mange ganger var det 'bugger' nå? :hoho:

:vetikke:

Skrevet

Da hadde jeg slått av og gått og lagt meg. Men det var nok mange... :ler:

Skrevet

:sol:

Men jeg lar meg ikke lure -det er kaldt :fryser: Tok fram en litt varmere jakke i dag, den hadde åpenbart ikke vært i bruk siden 17. mai, så jeg tok av sløyfen før jeg gikk... :flagg::fnise:

Skrevet

Var fem grader her i dag tidlig. Og ute skinner :sol:. En helt nydelig høstdag med andre ord.

Skrevet

Men jeg lar meg ikke lure -det er kaldt :fryser: Tok fram en litt varmere jakke i dag, den hadde åpenbart ikke vært i bruk siden 17. mai, så jeg tok av sløyfen før jeg gikk... :flagg::fnise:

:hoho:

Ikke sol i dag heller her..

Jeg vil ha sol! Jeg blir faktisk litt deppa jeg, når jeg ikke har sett sola på fire uker.

Skrevet
:hoho:

Ikke sol i dag heller her..

Jeg vil ha sol! Jeg blir faktisk litt deppa jeg, når jeg ikke har sett sola på fire uker.

Du kan få sola mi...jeg er deppa uansett :sukk:

Skrevet (endret)

*feil bok* :sjenert:

Endret av Brukernavn
Skrevet
:vinke:

:hallo:

*feil bok* :sjenert:

Sånt skjer... :fnise::kose:

Skrevet

Kaldt ja.... synes ikke det var så ille i dag. Mandag var det så kaldt i kurslokalet at jeg fikk ikke varmen i meg før langt på natt.

Har forresten tatt i bruk den tykke, gode dynen min nå.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...