Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaja... :sukk: Kanskje den dukker opp igjen i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får se om jeg finner den når jeg kommer hjem -kanskje den berømmelige energien man skal få av yoga slår inn?

Tenor-fredag! :strix::hjerter:

Skrevet
Kyllingvinger! :sikle:

Å, det er det lenge siden jeg har spist *noterer bak øret*

Noterer også - det er jo så godt!

Skrevet

Leste i en eller annen nettavis før i dag at Morten Harkets tid er over -og nå så jeg akkurat en jente på 11-12 som svarte feil på spørsmålet om A-ha kom fra Norge eller Sverige. Ser ut som avisa hadde rett... :fnise:

Skrevet

*vil ha større varmtvarmstank* Det er da ingen grunn til å gå tom bare fordi jeg blir stående og gaule litt ekstra i dusjen... :sur:

Skrevet

Jeg har en ekstra stående i kjelleren, den er ikke brukt, du kan få den.

*hjelpsom*

Skrevet

Så snilt.

*lurer på hvor på mine overfylte 40 kvadrat jeg kan klemme inn en ekstra varmtvannstank...*

Skrevet

Har senket tak med masse innlagte spoter i alle rom, så det funker nok ikke :sukk: Under spisebordet? :klø:

Skrevet

Under senga?

Så får du en liten deilig lunk i madrassen samtidig!

*smart*

Skrevet

Så høy seng har jeg ikke -dessuten er det allerede fullt under den...

Skrevet

Du får bare rydde under senga da, og spesialbestille en tank som passer. :ler:

Skrevet

Jammen, hvor skal jeg gjøre av alt so er under senga da? Det er jo ikke rot, det er oppbevaringsbokser med klær og hobbyting... *vanskelig*

Skrevet

Har du litt ekstra veggplass, så kjøp en enkel hylle og sleng alt oppå der. *løsningsorientert*

Skrevet

40 kvadrat er jo ikke akkurat stort nei, det er 4 eller 6 kvadrat mer enn stuen min...

Skrevet
Har du litt ekstra veggplass, så kjøp en enkel hylle og sleng alt oppå der. *løsningsorientert*

*ser meg rundt* Kjøkkenvegg (jeg har ikke kjøkken, bare en vegg i stua), glassvegger (som i vegger laget av glassbyggerstein), bokhyller -nope, ingen veggplass...

*prinsessa som ikke lar seg målbinde* :fnise:

40 kvadrat er jo ikke akkurat stort nei, det er 4 eller 6 kvadrat mer enn stuen min...

Litt mer plass hadde gjort seg ja... *drømme*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...