Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall i 5 minutter innimellom... :fnise:

Skrevet

Ja, det er noen som er heldige og kommer seg ut til stadighet.. :sjenert:

Skrevet

Noen fordeler skal jo vi single og barnløse ha ;)

Skrevet

Nå er jeg på tynn is her, dette er ikke et område jeg vet så mye om. Men jeg sitter og ser på Oprah, på et intervju med den gravide mannen. Jeg har sett min dose programmer med transkjønnede, og det er en del ting som går igjen når de forklarer hvorfor de forklarer valget sitt. Jeg skal ikke påstå at jeg skjønner dem, men ut fra hva de sier, får jeg likevel en viss forståelse av hvorfor de velger som de gjør. Han her har ingen av de "vanlige" forklaringene, jeg får ingen forståelse av hvorfor han ønsket kjønnsskifte. Det eneste han sier som jeg har sett andre si, er et ønske om å ikke ha eller være kjønn, men å være mann er da like mye å være et kjønn som det å være kvinne? :klø: Og er du mann når du fortsatt har kvinnelige kjønnsorganer og får barn?

Dessuten tilstår jeg at jeg sliter litt med hele "gravid mann"-konseptet. Mulig det gjør meg intolerant, men jeg synes det begynner å gå litt langt. At noe er fysisk og medisinsk mulig, betyr ikke nødvendigvis at man skal gjennomføre det.

Skrevet

Jeg sitter også å ser på det programmet nå, men fikk ikke med meg første halvtimen.. Tror jeg er enig i din oppfattning av det konseptet.. Men dette er noe jeg igrunnen ikke har tenkt så mye over hva jeg vil mene om det... Men det er på en måte noe som skurrer der....

Skrevet

Det er noe som skurrer ja... Jeg klarer ikke helt sette ord på hvorfor, det bare føles veldig feil.

Skrevet

Men hvorfor er han gravid og ikke hun...? :klø: som sagt, jeg fikk ikke med meg starten..

Skrevet

Hun kan visst ikke få barn, ble det sagt. Så jeg stusset jo litt da døtrene hennes dukker opp, men hun kunne kanskje før...? :klø:

Skrevet

Det hadde liksom ikke forundret meg :ler: Sjelden noe på Oprah sjokkerer meg lenger... :fnise:

Skrevet

Har aldri sett på Oprah...

Skrevet

Fikk bare sett siste halvtimen jeg også, og jeg skjønte ikke stort... Og, jeg må være helt teit, men hvordan ble han gravid??

Skrevet

Donor og kunstig befruktning -han har fortsatt kvinnelige forplantningsorganer. Eller som han sa i et annet intervju jeg leste -han har "valgt å beholde sine forplantningsrettigheter"...

Skrevet
Eller som han sa i et annet intervju jeg leste -han har "valgt å beholde sine forplantningsrettigheter"...

Jeg skal velge hva faen jeg vil, men rettighetene mine skal jeg ha!

Var det noen som mumlet noe om "instant gratification society"....? ;)

Bare kjapt innom (er overlesset for tiden) og hilser på! :vinke:

Skrevet

Du skal ikke kødde med rettighetene til en amerikaner nei...

Koselig å se deg, håper du ikke sliter deg helt ut :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...