Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mona Levin ga en postitiv kritikk av Les Mis. :redd:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vart du skræmt no? :fnise:

Det finnes alltid unntak -det hendte faktisk at jeg og Håkon Moslet mislikte samme musikk... :sjokk:

Skrevet
Mona Levin ga en postitiv kritikk av Les Mis. :redd:

:overrasket:

Skrevet

I dag har jeg demonstrert hvor mye tid jeg egentlig trenger om morgenen -forsov meg med 40 minutter og var likevel ute av døren til vanlig tid -nyvasket og anstendig med matpakke i veska -under et kvarter senere...

Skrevet

Ble lokket ut på tur i går kveld -egentlig veldig deilig. Jeg gikk ned til en venninne, så gikk vi en times tur i området og så gikk jeg hjem -alt i alt 1t 40min vandring og mye skravling. Kanskje det var all den friske luften som gjorde at jeg sov så tungt i dag?

Skrevet

Jeg er også sånn, må jeg bruke kort tid, så er det IKKE NOE problem. :)

Skrevet

Helt uproblematisk vil jeg vel ikke si at det var, men det er utrolig hva man får til når man må...

Skrevet

Jeg sto opp for en time siden, og hadde planer om å ta bussen 10.30. Men jeg har visst utsatt det til å ta bussen 11.30... :sjenert:

Skrevet

Håper du får det fint mens jeg er borte. Kos deg hos Skravla og på alt du skal! :klem::goodbye:

Skrevet

Jeg våknet fem minutter før jeg skulle jobbe en gang. Heldigvis bodde jeg like ved, så jeg hoppet i klærne og løp bort. *grøsser fremdeles ved tanken*

Skrevet
Håper du får det fint mens jeg er borte. Kos deg hos Skravla og på alt du skal! :klem::goodbye:

God tur, kos deg masse! :klemmer:

Jeg våknet fem minutter før jeg skulle jobbe en gang. Heldigvis bodde jeg like ved, så jeg hoppet i klærne og løp bort. *grøsser fremdeles ved tanken*

Aldri gøy... Selv om man er fysisk på plass i tide, henger hodet litt etter likevel (mitt gjør hvertfall det...)

Skrevet

Kroppen din fikk sikkert sjokk etter den lange turen, og trengte ekstra søvn. :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg måtte poste to ganger for at det i det hele tatt skulle gå! :klø:

Endret av loffen
Skrevet (endret)

Jeg gjenoppdager muskelgrupper jeg ikke har hilst på på en stund -det viser seg blandt annet at jeg har både nakke og skuldre... *var på yoga i går*

I ettermiddag har jeg faktisk ingen planer, med andre ord bør jeg vel - i det minste for syns skyld -prøve å få gjort noe nyttig. Neste mulighet blir ikke før mandag, eller neste onsdag hvis jeg gjør alvor av tanken om å kontakte det lokale koret. Så et oppslag i går hvor de søkte etter nye sangere. Jeg har jo godt av å komme meg ut litt, jeg som stort sett sitter hjemme og sturer... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet
Jeg gjenoppdager muskelgrupper jeg ikke har hilst på på en stund -det viser seg blandt annet at jeg har både nakke og skuldre... *var på yoga i går*

I ettermiddag har jeg faktisk ingen planer, med andre ord bør jeg vel - i det minste for syns skyld -prøve å få gjort noe nyttig. Neste mulighet blir ikke før mandag, eller neste onsdag hvis jeg gjør alvor av tanken om å kontakte det lokale koret. Så et oppslag i går hvor de søkte etter nye sangere. Jeg har jo godt av å komme meg ut litt, jeg som stort sett sitter hjemme og sturer... :fnise:

:hoho:

Skrevet
Ler du av meg? :jolie:

Nei, jeg ler ikke av deg. Jeg ler med deg... :ler:

Skrevet

I så fall har du nok ved et "uhell" valgt feil smiley :tunge1:

:hoho: ler definitivt av, ikke med... :opplyser:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...