Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Brød, poteter, bifftomater, stangselleri, ingefærdrops, epler, bananer, agurk, løk, plommer, sjokolademuffins, salat, gresskar (lite). Var ikke egg denne gangen.

Plommene var søte og gode. Sjokolademuffinsen var litt for godt stekt for min smak.

Og siden jeg samvittighetsfullt har lest alle sidene har jeg selvfølgelig fått svar på det jeg skulle spørre om :)

GRATULERER MED 30005 INNLEGG!!!!

:roser::danser::sjokolade::vin::gave::bolledeig:

GRATULRERER MED MAAAAAAAANGE INNLEGG!

:roser::bolledeig:

Gratulerer med ennå flere innlegg!

:danser: :danser: :danser:

NRKs kvinnelige reporter: "Her står Andreas Thorkildsen fullt påkledt. Ta det ikke på noen annen måte, men det var ikke sånn jeg ville se deg." :fnise:

Vi har alle våre drømmer ;)

*vil ha :sjokolade: *

Men gidder jeg gå ut og kjøpe? Neppe...

*Har spist 2 rader med Crispo*

Deilig dag å bruke til ingenting!

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke brød i huset, det er tross alt litt mer presserende enn sjokoladen. Selvfølgelig burde jeg være flink og bake, men jeg er ikke så overbevist om at det kommer til å skje i dag... En utflukt til bensinstasjonen etterfulgt av en film, kanskje? :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må visst ut en tur jeg også. For jeg fikk så lyst på kakao. Og dermed brukte jeg melka på det. Og da må jeg kjøpe ny melk for å få laget saus til middagen i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver du å antyde at det var mye erter og bønner blant de grønnsakene? I så fall synes jeg du kan dekke til den der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du å antyde at det var mye erter og bønner blant de grønnsakene? I så fall synes jeg du kan dekke til den der...

Kanskje Spiss får bruk for denne --> :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var bare for å vise hvor stram og fin man blir av å spise grønnsaker.

Eller noe sånt?

Tror mest på at man blir Eller noe sånt... jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Orket ikke å se det i dag. Men har satt på opptak i tilfelle jeg får lyst til å se det en annen gang. :fnise: Ser gamle opptak av CSI.

Husk at du får se på de gamle videokassettene mine. De åker vekk om du ikke vil ha noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke på landet. Det er jo en øy.

:murvegg:

Og storbyen er full av hjerteløse mennesker som spyr og stjeler sykler og barn som får astma, ogv lykker befinner seg så landet. Javisst.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du får se på de gamle videokassettene mine. De åker vekk om du ikke vil ha noen.

Led meg ikke ut i fristelse -jeg har ikke plass... Men en kikk skal jeg nok ta... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...