Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er sant -Mummiplasteret mitt er veldig effektivt :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må alle program om grusomme kjendisantrekk (jada, jeg ser på) bruke librarian som skjellsord? :snurt:

Skrevet
Hvorfor må alle program om grusomme kjendisantrekk (jada, jeg ser på) bruke librarian som skjellsord? :snurt:

Ser på hva da?

Men librarian er jo et skjellsord. Men du får trøste deg med denne.

Skrevet
:vetikke:

:troest: Fordi de er dumme sikkert!

:Nikke:

Ser på hva da?

All Access - Awesomely Bad Celeb Fashion på MTV...

Men librarian er jo et skjellsord. Men du får trøste deg med http://www.youtube.com/watch?v=TqnQrdfhicg.

:hoppe::digge:

Men jeg vil ikke være et skjellsord :grine:

Skrevet

Må innrømme at jeg har tatt en Annie her inne.... :sjenert: 10 sider ble for mye for meg i kveld... Det lønner seg aaaldri å være sløv på oppdateringer over flere dager her inne...

Skrevet
Har fått kasse i dag. :hoppe: nam nam....

Reglene krever mer utfyllende beskrivelse enn det der... :regler:

Skrevet
Reglene krever mer utfyllende beskrivelse enn det der... :regler:

:riste:

Det var en melding til meg, og jeg vet hva det betyr :Hehe:

Skrevet

Jammen, vi andre må jo få vite hva for noe spennende som var i grønnsakskassen til Skravla. Jeg er ihvertfall nysjerrig... :sjenert:

Skrevet
Jammen, vi andre må jo få vite hva for noe spennende som var i grønnsakskassen til Skravla. Jeg er ihvertfall nysjerrig... :sjenert:

Brød, poteter, bifftomater, stangselleri, ingefærdrops, epler, bananer, agurk, løk, plommer, sjokolademuffins, salat, gresskar (lite). Var ikke egg denne gangen.

Plommene var søte og gode. Sjokolademuffinsen var litt for godt stekt for min smak.

Skrevet

Høres ut som det var mye godt i den kassen ja. :sikle:

Skrevet (endret)
:veslejenta: Endret av Skravla
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...