Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Javisst :jepp: Trivelige mennesker og interessante samtaler -og god kake...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morgenstund er tull i grunn... :Gjesp: Nei, jeg sto ikke opp nå, har vært på jobb siden 8...

Hvor gammel og satt virker jeg forresten hvis jeg :juhu: over at kaktusen min blomstrer? :fnise: Men den er kjempefin :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Den er kjempeflott -en lys lilla blomst nesten like stor som selve kaktusen. *planlegger å offentliggjøre bilde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også se bilde av blomstrende kaktus. For slike mirakler skjer aldri i mitt hus. Ikke har jeg kaktuser (de er farlige for kløner som meg). Og ikke har jeg andre planter heller. Alle er døde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev:
Travle dager, Vimse? :ler:

Skal ikke forresten du på tur til sentrale strøk snart? :lur:

Jo, det er rimelig travelt, litt uvant, men ganske morsomt :-D

Jo jeg skal det, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg rekker å få til noe treff, vi fant visst en hel masse vi skulle se på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Altså, jeg har forståelse for at det er enklere å feie gata når den er tom og at det av og til må gjøres, men det er da bare noen uker siden sist. Og veien min er ikke så stor, så hvorfor må man bruke så lang tid? Og hvorfor må feiemaskinen bråke sånn? *liker ikke å bli vekket 05.30*

vimse skrev:
Jo jeg skal det, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg rekker å få til noe treff, vi fant visst en hel masse vi skulle se på :ler:

Bare vær sånn du... *furt* Du får si fra hvis det blir endringer i planene :)

Multi skrev:
:sjokolade:

Kan jo ikke gi den til BN. :sukk:

Takk :hoppe::sikle:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...