Brukernavn Skrevet 12. august 2008 #1161 Del Skrevet 12. august 2008 Og stolt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2008 #1162 Del Skrevet 12. august 2008 Skrudde på nrk2 - og der fikk jeg sannelig sett Jon Almås og Atle Antonsen hoppe høyde. Et stykke igjen til OL-form gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. august 2008 #1163 Del Skrevet 12. august 2008 *trøtt* Tror det kan ta litt tid å venne seg til å stå opp tidlig igjen. For ikke å snakke om å lære seg tid å huske at klokkeradio = morgen = stå opp. Lå flere minutter og hørte på nyhetene i dag før jeg gjorde den koblingen... Jeg husker aldri at klokkeradio betyr at jeg skal stå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1164 Del Skrevet 12. august 2008 Skrudde på nrk2 - og der fikk jeg sannelig sett Jon Almås og Atle Antonsen hoppe høyde. Et stykke igjen til OL-form gitt... Det hørtes spenstig ut -eller var det kanskje heller det det ikke var... Jeg husker aldri at klokkeradio betyr at jeg skal stå opp. Nemlig Det er bare en tilfeldig morgenlyd. Hvis jeg er trøtt nok, kan jeg begynne å lure på hvor lyden kommer fra, eventuelt hvem som har slått på radioen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1165 Del Skrevet 12. august 2008 9-åring mimet under åpningsseremonien -hun somm faktisk sang var ikke perfekt nok. Hun var nemlig lubben og hadde ujevne tenner... Jeg burde sikkert ikke være sjokkert, men så naiv er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. august 2008 #1166 Del Skrevet 12. august 2008 Fikk nettopp den linken fra mannen jeg også og er opprørt på den syngende jentas vegne... Jeg kommenterte at hun mimet når vi så det, men jeg trodde da vitterlig hun mimet etter seg selv Det er altså bare Kina som kan få til noe sånt! Jeg har altså SÅ dårlig inntrykk/bilde/følelse når det gjelder det landet der... Åy...godt å få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1167 Del Skrevet 12. august 2008 Tja... tror USA kunne fått til noe lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. august 2008 #1168 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, for de ville funnet en som var pen OG kunne synge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2008 #1169 Del Skrevet 12. august 2008 Det hørtes spenstig ut -eller var det kanskje heller det det ikke var... Atle Antonsen som river med magen kan vel ikke akkurat kalles spenstig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2008 #1170 Del Skrevet 12. august 2008 9-åring mimet under åpningsseremonien -hun somm faktisk sang var ikke perfekt nok. Hun var nemlig lubben og hadde ujevne tenner... Jeg burde sikkert ikke være sjokkert, men så naiv er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1171 Del Skrevet 12. august 2008 Neineineinei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. august 2008 #1172 Del Skrevet 12. august 2008 Filmen i går var en syltynn eventyr-fortelling. "Et eventyr i New York". Kan sikkert være morsom å se sammen med noen som er like kritiske til sånne teite ting som jeg er. Niesen min og jeg hadde nok digget å sett den alene, men søsteren min er mindre kritisk enn oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. august 2008 #1173 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg synes det var grusomt når klokka ringte 06.30 i dag. Spesielt med tanke på at jeg har ferie, de andre sov, jeg la meg rundt kl 2 i natt og har ikke sovet så veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2008 #1174 Del Skrevet 12. august 2008 Neineineinei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1175 Del Skrevet 12. august 2008 Filmen i går var en syltynn eventyr-fortelling. "Et eventyr i New York". Kan sikkert være morsom å se sammen med noen som er like kritiske til sånne teite ting som jeg er. Niesen min og jeg hadde nok digget å sett den alene, men søsteren min er mindre kritisk enn oss. Er det den Disney-varianter? Har lest om, men ikke sett... Jeg synes det var grusomt når klokka ringte 06.30 i dag. Spesielt med tanke på at jeg har ferie, de andre sov, jeg la meg rundt kl 2 i natt og har ikke sovet så veldig godt. Hvorfor i all verden ringte klokka så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. august 2008 #1176 Del Skrevet 12. august 2008 Er det den Disney-varianter? Har lest om, men ikke sett... Visning kan ordnes. Hvorfor i all verden ringte klokka så tidlig? Jeg skulle på kurs. Men ikke jobbkurs. Det hadde jeg i ferien i fjor og skulle ikke ha det i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1177 Del Skrevet 12. august 2008 Visning kan ordnes. Med tilhørende spydige kommentarer, håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. august 2008 #1178 Del Skrevet 12. august 2008 Med tilhørende spydige kommentarer, håper jeg? Selvfølgelig. Tror vi har omtrent like kommentarer på flere steder. Var enkelte ganger jeg hørte stemmen din i løpet av filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2008 #1179 Del Skrevet 12. august 2008 Aner ikke hva slags film dere snakker om engang. (som om det var noe nytt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. august 2008 #1180 Del Skrevet 12. august 2008 Aner ikke hva slags film dere snakker om engang. (som om det var noe nytt...) Eventyr i New York Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg