Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorryn men 13 sider er for mye for meg. Har herved offisielt tatt en annie! :opplyser:

:overrasket: :dåne: :kjefte: Minner om at jeg ikke tok en eneste Annie etter å ha vært borte en uke...

Har du forresten sjekka prisen på billetten?

Du husket riktig :Nikke:

Fant du? Eller leter du enda? :fnise:

Tålmodighet, kvinne! :opplyser:

:ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Gleder meg til sprangridningen jeg. To gamle kjente der nemlig. :-D

Jeg får ikke med meg vektløftinga i morgen. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er det sprangridning?

Kvalifisering på fredag, og finalen i lag er 17 og 18 august. Stod det i VG. Finale i individuell vet jeg ikke.

Jeg får ikke med meg vektløftinga i morgen. :grine:

:troest:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: :dåne: :kjefte: Minner om at jeg ikke tok en eneste Annie etter å ha vært borte en uke...

Du husket riktig :Nikke:

Men du skjønner at jeg har et bad som skal bli ferdig en gang, og om jeg skal lese så mange sider i alle dagbøkene, så er faren for at jeg hverken har mann eller bad forholdsvis stor...

BRA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalifisering på fredag, og finalen i lag er 17 og 18 august. Stod det i VG. Finale i individuell vet jeg ikke.

:troest:

:fnise:

Er det flere dressurgrener eller er det ferdig? *vil se*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert på helt umulige tidspunkt, ellers hadde det jo vært gøy å se litt sprang.

*ikke så prinsippfast lenger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: *trøtt* Tror det kan ta litt tid å venne seg til å stå opp tidlig igjen. For ikke å snakke om å lære seg tid å huske at klokkeradio = morgen = stå opp. Lå flere minutter og hørte på nyhetene i dag før jeg gjorde den koblingen... Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...