Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Litt KG, litt strikking, litt blogging, litt rydding, mye OL -multitasking er tingen :jepp:

Skal gjøre ferdig mine husmorplikter, lage middag og så er jeg der jeg også.

Hva strikker du Daria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et "grønt" (altså lilla) sjal... :fnise: Begynte for lenge siden, men så forsvant inspirasjonen. Fant ut at jeg istedet for å strikke hele sjalet i ett, skal jeg lage lappe-sjal, og da kom inspirasjonen tilbake -så lenge det varer... Dette med å holde konsentrasjon og interesse over lengre tid er visst ikke noe vi tvillinger er så gode på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et "grønt" (altså lilla) sjal... :fnise: Begynte for lenge siden, men så forsvant inspirasjonen. Fant ut at jeg istedet for å strikke hele sjalet i ett, skal jeg lage lappe-sjal, og da kom inspirasjonen tilbake -så lenge det varer... Dette med å holde konsentrasjon og interesse over lengre tid er visst ikke noe vi tvillinger er så gode på :ler:

Kanskje OL-kvelder kan inspirere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant en spennende oppskrift på søtsyltet sommergresskar, så nå står det en kjele og putrer på komfyren. Lukter hvertfall godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en spennende oppskrift på søtsyltet sommergresskar, så nå står det en kjele og putrer på komfyren. Lukter hvertfall godt..

Hmmm kanskje jeg skal prøve.... lurer på om de holder i kjøleskapet til jeg kommer hjem jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg ville gjort det før du drar -ikke så sikker på om de holder så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg ville gjort det før du drar -ikke så sikker på om de holder så lenge...

Men jeg har ikke det som trengs til søtsylting, og det regner så jeg gidder ikke gå på butikken. Tar de med til mamma jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte forresten at jeg spiste is med tomatbønner i dag :spy: Lurer på hva underbevisstheten min mener med det...

:spy:

*lister meg ut*

*slår følge*

:klø: Forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh! Ser du på sandvolleyball? :sjenert:

Nei, jeg så ikke på. Ikke det nest spennende jeg ser, dessuten blir jeg bare frustret av de minimale bikiniene kvinnene må ha på seg... Har reparet tøy, gjort ferdig gresskarene og laget middag. Skjedde det noe spennende?

:klø: Forklaring?

Gresskar deler i biter, kokes i sukkerlake med ingefær og sitron 2-2,5 timer og helles på glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg så ikke på. Ikke det nest spennende jeg ser, dessuten blir jeg bare frustret av de minimale bikiniene kvinnene må ha på seg...

Men det var spennende - helt til sendinga gikk over på nrk2... :sur:

Jeg trengte oppdatering må du da skjønne...

Dessuten var det ikke damer i minimale bikinier. Det var mannfolk! Og Norge var i ledelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge ungen mine er tvillinger.. Kjenner til det ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men det var spennende - helt til sendinga gikk over på nrk2... :sur:

Jeg trengte oppdatering må du da skjønne...

Dessuten var det ikke damer i minimale bikinier. Det var mannfolk! Og Norge var i ledelsen...

Men vennen min, du er jo på nett -det er oppdateringer overalt...

NRK Nett-tv

Aftenposten direkte

For eksempel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge ungen mine er tvillinger.. Kjenner til det ja. :ler:

Vi er også et av de mest verbale tegnene, på alle måter. Av og til passer sånne ting veldig godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...