Skravla Skrevet 9. august 2008 #1021 Del Skrevet 9. august 2008 Litt KG, litt strikking, litt blogging, litt rydding, mye OL -multitasking er tingen Skal gjøre ferdig mine husmorplikter, lage middag og så er jeg der jeg også. Hva strikker du Daria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1022 Del Skrevet 9. august 2008 Et "grønt" (altså lilla) sjal... Begynte for lenge siden, men så forsvant inspirasjonen. Fant ut at jeg istedet for å strikke hele sjalet i ett, skal jeg lage lappe-sjal, og da kom inspirasjonen tilbake -så lenge det varer... Dette med å holde konsentrasjon og interesse over lengre tid er visst ikke noe vi tvillinger er så gode på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2008 #1023 Del Skrevet 9. august 2008 Et "grønt" (altså lilla) sjal... Begynte for lenge siden, men så forsvant inspirasjonen. Fant ut at jeg istedet for å strikke hele sjalet i ett, skal jeg lage lappe-sjal, og da kom inspirasjonen tilbake -så lenge det varer... Dette med å holde konsentrasjon og interesse over lengre tid er visst ikke noe vi tvillinger er så gode på Kanskje OL-kvelder kan inspirere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #1024 Del Skrevet 9. august 2008 Skal strikke jeg også. Når jeg bare blir ferdig med rippinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #1025 Del Skrevet 9. august 2008 Vi er i kvart'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 9. august 2008 *akutt angst* Kom innom TV2 og der var Ole Ivars-mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1027 Del Skrevet 9. august 2008 Kanskje OL-kvelder kan inspirere. Vi er i kvart'n! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1028 Del Skrevet 9. august 2008 Fant en spennende oppskrift på søtsyltet sommergresskar, så nå står det en kjele og putrer på komfyren. Lukter hvertfall godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2008 #1029 Del Skrevet 9. august 2008 Fant en spennende oppskrift på søtsyltet sommergresskar, så nå står det en kjele og putrer på komfyren. Lukter hvertfall godt.. Hmmm kanskje jeg skal prøve.... lurer på om de holder i kjøleskapet til jeg kommer hjem jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1030 Del Skrevet 9. august 2008 Tror kanskje jeg ville gjort det før du drar -ikke så sikker på om de holder så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2008 #1031 Del Skrevet 9. august 2008 Tror kanskje jeg ville gjort det før du drar -ikke så sikker på om de holder så lenge... Men jeg har ikke det som trengs til søtsylting, og det regner så jeg gidder ikke gå på butikken. Tar de med til mamma jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #1032 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Æh! Ser du på sandvolleyball? Endret 9. august 2008 av Inlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. august 2008 #1033 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg drømte forresten at jeg spiste is med tomatbønner i dag Lurer på hva underbevisstheten min mener med det... *lister meg ut* *slår følge* Fant en spennende oppskrift på søtsyltet sommergresskar, så nå står det en kjele og putrer på komfyren. Lukter hvertfall godt.. :klø: Forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1034 Del Skrevet 9. august 2008 Æh! Ser du på sandvolleyball? Nei, jeg så ikke på. Ikke det nest spennende jeg ser, dessuten blir jeg bare frustret av de minimale bikiniene kvinnene må ha på seg... Har reparet tøy, gjort ferdig gresskarene og laget middag. Skjedde det noe spennende? :klø: Forklaring? Gresskar deler i biter, kokes i sukkerlake med ingefær og sitron 2-2,5 timer og helles på glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #1035 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, jeg så ikke på. Ikke det nest spennende jeg ser, dessuten blir jeg bare frustret av de minimale bikiniene kvinnene må ha på seg... Men det var spennende - helt til sendinga gikk over på nrk2... Jeg trengte oppdatering må du da skjønne... Dessuten var det ikke damer i minimale bikinier. Det var mannfolk! Og Norge var i ledelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. august 2008 #1036 Del Skrevet 9. august 2008 Et "grønt" (altså lilla) sjal... Begynte for lenge siden, men så forsvant inspirasjonen. Fant ut at jeg istedet for å strikke hele sjalet i ett, skal jeg lage lappe-sjal, og da kom inspirasjonen tilbake -så lenge det varer... Dette med å holde konsentrasjon og interesse over lengre tid er visst ikke noe vi tvillinger er så gode på Begge ungen mine er tvillinger.. Kjenner til det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1037 Del Skrevet 9. august 2008 Men det var spennende - helt til sendinga gikk over på nrk2... Jeg trengte oppdatering må du da skjønne... Dessuten var det ikke damer i minimale bikinier. Det var mannfolk! Og Norge var i ledelsen... Men vennen min, du er jo på nett -det er oppdateringer overalt... NRK Nett-tv Aftenposten direkte For eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1038 Del Skrevet 9. august 2008 Begge ungen mine er tvillinger.. Kjenner til det ja. Vi er også et av de mest verbale tegnene, på alle måter. Av og til passer sånne ting veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1039 Del Skrevet 9. august 2008 *ser Bonderomantikk* Tror ikke jeg blir gardskjerring i år heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #1040 Del Skrevet 9. august 2008 Men vennen min, du er jo på nett -det er oppdateringer overalt... NRK Nett-tv Aftenposten direkte For eksempel Jamen, Daria-direkte er myyyyyyyyyyye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg