Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg drømte forresten at jeg spiste is med tomatbønner i dag :spy: Lurer på hva underbevisstheten min mener med det...

Hold deg til isen med mintsmak du. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva går på hvilken kanal når? *har bare nrk1 og tv2*

Håndballkampen går på nrk1, fotballkampen går 1. omgang på nrk2 og 2. omgang på nrk1. Så du får med deg det meste :jepp:

Hold deg til isen med mintsmak du. :jepp:

Det er nok det beste :sikle:

Endret av Daria
Skrevet
Håndballkampen går på nrk1, fotballkampen går 1. omgang på nrk2 og 2. omgang på nrk1. Så du får med deg det meste :jepp:

JIPPI! :juhu: Gleder meg mest til håndballkampen. Hadde blitt lei meg hvis den gikk på nrk2...

Skrevet

Det vil vel overraske meg hvis de ikke rapporterer underveis i håndballkampen om eventuelle fortballmål.

Skrevet
Det vil vel overraske meg hvis de ikke rapporterer underveis i håndballkampen om eventuelle fortballmål.

Jeg vil vel tro at jeg får vite litt underveis ja. :jepp:

Skrevet

Om ikke annet, kan det vel være du får vite litt her :ler:

Skrevet

God morgen. :regn:

Nå rydding... så jeg er ikke i nærheten av tv.

Skrevet

:regn: her også...

Jeg sitter og lurer på om jeg trenger å gå i butikken. Har planer om taco i kveld, da er vel kjøtt en fordel... Må komme meg avgårde før håndballen, i så fall.

Skrevet
Om ikke annet, kan det vel være du får vite litt her :ler:

Ja, det kan jo være at jeg svipper innom her underveis også ja. Selv om jeg har tenkt å prøve å få strikket noen omganger på det grønne sjalet mens jeg ser kampen. :jepp:

Skrevet
:regn: her også...

Jeg sitter og lurer på om jeg trenger å gå i butikken. Har planer om taco i kveld, da er vel kjøtt en fordel... Må komme meg avgårde før håndballen, i så fall.

Tror det blir vårruller på meg i kveld. Ser det ligger noen i fryseren her. Men det er litt forskjellig annet godt der også. Så jeg vet ikke. Dessuten er det godt mulig at jeg stikker en tur opp til noen naboer i kveld. Og da blir det nok ikke laget noe varm mat her i huset...

Skrevet

Så kjekt med tilgang på fryser med godt utvalg :ler:

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal ha i kveld jeg, men gidder nok ikke å gå på butikken.

Har diverse mat i fryser og kjøleskap, så jeg skal nok klare meg.

Skrevet

*plutselig tilbake*

Skrevet

Og der åpnet himmelens sluser seg :regn: Hørte bare rop og hvin utenfra, og så var gatene tomme :fnise:

Skrevet
Og der åpnet himmelens sluser seg :regn: Hørte bare rop og hvin utenfra, og så var gatene tomme :fnise:

Er vel noen timer for tidlig i forhold til dine ønsker... :ler:

Skrevet

Man får ta de gleder man får når de kommer :ler:

Skrevet

:juhu: :kjefte::duskedame::frustrert::hoppe: :gråte: :flagg:

HEIA NORGE!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAA! :duskedame:

tremålsledelse... :juhu:

Skrevet

Eller 5... :juhu:

Gjest