Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hadde ikke potteskjulere til alLe småpottene, så jeg samlet dem i en hvit ildfast form. Det ble faktisk ganske fint :)

Høres fint ut. Du kan jo eventuelt fylle på med småstener rundt pottene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knabbe noen på nærmeste grusvei? :fnise: Jeg har forresten en pose med småstein og skjell liggende, spørsmålet er bare hvor (eller rettere sagt: I hvilken av de mange eskene i kjelleren)...

Skrevet
Knabbe noen på nærmeste grusvei? :fnise: Jeg har forresten en pose med småstein og skjell liggende, spørsmålet er bare hvor (eller rettere sagt: I hvilken av de mange eskene i kjelleren)...

Nærmeste kremmerhus?

Skrevet

Nærmeste kremmerhus er ikke så nærme... Men jeg burde jo komme meg på dekoder-tur til storsenteret i løpet av uka. *lat*

Skrevet
Nærmeste kremmerhus er ikke så nærme... Men jeg burde jo komme meg på dekoder-tur til storsenteret i løpet av uka. *lat*

Eller hit?

Skrevet

Musevisa ja.... så teit. :dåne:

Skrevet (endret)
Eller hit?

Litt enklere og raskere å komme seg til storsenteret -og kortere vei å slepe den hjem igjen...

Musevisa ja.... så teit. :dåne:

Sjeket sangboka, og der sto det bare "gammel melodi". Prøysen har jo brukt flere svenske viser...

Endret av Daria
Skrevet

*sender over håndkle*

Skrevet

Har bare NRK1 og TV2 her jeg. Men det er greit nok det. Ser jo ikke så mye på tv til vanlig heller.

Har ikke fått rotet fram lysbildene i dag heller. Planen var at jeg skulle finne dem, og begynne å se gjennom dem i kveld. Men jeg ble så altfor lenge hos naboene. Får ta det i morgen. :jepp:

Skrevet

Du har jo hele uka på deg, bildene blir ikke borte :)

Skrevet
Du har jo hele uka på deg, bildene blir ikke borte :)

Nei, de forsvinner ikke. Men det er snakk om flere hundre bilder... :sjenert:

Skrevet (endret)

Nå tror jeg faktisk at jeg skal begyne å lete etter senga. Jeg fikk gjort en del nyttig da jeg endelig fikk ut fingeren i dag, hvis jeg er uthvilt og tidlig oppe i morgen får jeg kanskje gjort mer?

:tanpuss:

:søvn:

Endret av Daria
Skrevet
*svisj....* Skled av sofaen, og fant frem fjernkontrollen. Har han vært allerende :grine:

:hoho:

Hadde ikke potteskjulere til alLe småpottene, så jeg samlet dem i en hvit ildfast form. Det ble faktisk ganske fint :)

Jeg har sansen for alternative potteskjulere, så det ble sikkert kjempefint :)

Nå tror jeg faktisk at jeg skal begyne å lete etter senga. Jeg fikk gjort en del nyttig da jeg endelig fikk ut fingeren i dag, hvis jeg er uthvilt og tidlig oppe i morgen får jeg kanskje gjort mer?

Har det rabla for deg også nå da??? :dåne:

Skrevet

Natta. :klem:

Skrevet

Det er definitivt på tide med jobb og hverdag igjen -denne døgnrytmen er jo fullstendig på bærtur...

Skrevet
Har det rabla for deg også nå da??? :dåne:

Er det noe nytt? :klø: :ler:

Skrevet

Joda, men jeg sto opp igjen. Taket er ikke så spennende i lengden...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...