Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #741 Del Skrevet 5. august 2008 Du.... hva med en oppfrisknig av linker fra i går. Jeg har visst fortrengt dem jeg. Den selektive hukommelsen din slo til igjen? *hvisker om Heine Totland, Gisle Børge Styve, Bjørn Eidsvåg og Halvdan Sivertsen* Daria sover - Daria sover, i sin lune seng. Hun er ikke farlig, bare man går varlig... *sniker meg stille ut igjen* Du tror jeg blir agressiv om jeg bråvekkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #742 Del Skrevet 5. august 2008 Nå har jeg vært prippen og vanskelig i magasin-forumet igjen -det "Hver sin lyst"-bildet på toppen av siden var litt i overkant for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #743 Del Skrevet 5. august 2008 Det var datoene jeg hadde fortrengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #744 Del Skrevet 5. august 2008 Nå har jeg vært prippen og vanskelig i magasin-forumet igjen -det "Hver sin lyst"-bildet på toppen av siden var litt i overkant for meg... Jeg synes bildet til venstre er hakket verre jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. august 2008 #745 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg synes bildet til venstre er hakket verre jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #746 Del Skrevet 5. august 2008 Det overså jeg glatt -akkurat som jeg har radar for enkelte ting, har jeg innebygd sperre mot andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. august 2008 #747 Del Skrevet 5. august 2008 Bildet til høyre derimot fikk meg til å gå og varme opp lunsjen min. Som i dag blir frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #748 Del Skrevet 5. august 2008 Bildet til høyre derimot fikk meg til å gå og varme opp lunsjen min. Som i dag blir frokost. Snart lunsj. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. august 2008 #749 Del Skrevet 5. august 2008 Må bare drikke opp kaffen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #750 Del Skrevet 5. august 2008 Må bare drikke opp kaffen først. Må oppdatere meg først. Hadde sikkert rukket andre ting også men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. august 2008 #751 Del Skrevet 5. august 2008 Må oppdatere meg først. Hadde sikkert rukket andre ting også men..... Jeg pleier å kombinere lunsj og oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #752 Del Skrevet 5. august 2008 Har akkurat spist frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2008 #753 Del Skrevet 5. august 2008 Du tror jeg blir agressiv om jeg bråvekkes? Man vet jo aldri med sånne som ligger og koser med stoler om natta... Snart lunsj. :juhu: Ja, kanskje jeg skal finne meg litt lunsj snart jeg også. Er jo snart fire timer siden frokost. Lurer på hva jeg skal ha til lunsj jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2008 #754 Del Skrevet 5. august 2008 Er det her inne jeg skal opplyse om at mine slektninger fra Oslo, som er på besøk i feriehuset på gården, får levert Aftenposten i postkassa her hver eneste dag i ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #755 Del Skrevet 5. august 2008 Man vet jo aldri med sånne som ligger og koser med stoler om natta... Er det her inne jeg skal opplyse om at mine slektninger fra Oslo, som er på besøk i feriehuset på gården, får levert Aftenposten i postkassa her hver eneste dag i ferien? Nei, det ser jeg ingen grunn til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. august 2008 #756 Del Skrevet 5. august 2008 Går inn i magasindelen og sjekker hva Daria har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #757 Del Skrevet 5. august 2008 Middagstid allerede jo *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. august 2008 #758 Del Skrevet 5. august 2008 Har spist middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #759 Del Skrevet 5. august 2008 Har spist middag jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #760 Del Skrevet 5. august 2008 Dessert nå -snickers-is. Ikke lettpåvirkelig jeg nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg