Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Hvorfor er mat mye bedre når man ikke skal ha det? Det samme med soving.. Hvorfor er det mye bedre å sove på dagen? :sukk:

Forbuden frukt... ;)

Jeg får ikke til å sove på dagen, med mindre jeg har skikkelig søvnunderskudd (eller sitter på toget...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mental alder nå: sånn cirka fjortenogethalvt. I god fjortisånd sover jeg heller aldri så godt som på morgenen og dagen. Sukk.

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover absolutt mye bedre mellom 7 og 10 enn mellom 23 og 01 ja. Bare synd at resten av verden ikke kan tilpasse seg min døgnrytme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dose Gaute, riktignok annen sang... Kanskje ta et hint og finne senga igjen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:

Ikke se så overrasket ut da...

OMG. Som dere skravler midt i natten.

:ler:

Noe må man jo finne på.

God morgen! :klem:

God morgen :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mental alder nå: sånn cirka fjortenogethalvt. I god fjortisånd sover jeg heller aldri så godt som på morgenen og dagen. Sukk.

HEAR HEAR!!!

Ravi :overrasket::spy:

*borte*

Ga meg etter den jeg også, tror jeg...Mannen og jeg drev og regnet ut hvor mye isolasjon vi må kjøpe til badet. TING SKJER!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en sofa fra ikea... :digge:

Joda, jeg har snakket mye og tenkt enda mer, ting tar bare litt tid.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en sofa fra ikea... :digge:

Joda, jeg har snakket mye og tenkt enda mer, ting tar bare litt tid.. :fnise:

:fnise: Vi tenker også og ting tar tid her også. Hva var det du hadde tenkt på, igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravla og jeg satt i en Ektorp på lørdag. Venninnen min har hatt det i mange år, og den er fortsatt like god.

Og så er det så kjekt at det går ann å bytte trekk på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å gi meg selv et spark bak og komme meg ut en tur...

*plutselig tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok også til å velge Ektorp, det var den som var mest behagelig å sitte i av de aktuelle. Men hva med fargen? Jeg er ikke så glad i tanken på noe hvitt, ser for meg flekker og selv om trekket kan vaskes, så vet jeg ikke om jeg får bort alle flekker. Men svart sofa blir kanskje litt trist. Og dessuten finnes ikke i fotskammelen i alle farger. Arg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i beige er kjempefin. Det samme med den sorte og hvite blomstrete. Den er vel hvit med sorte roser tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...