Daria Skrevet 3. august 2008 Forfatter #681 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg skulle egentlig legge meg for en god stund siden, jeg skulle bare kladde litt på et innlegg til jobb-bloggen. Plutselig ble jeg veldig engasjert og så gikk tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #682 Del Skrevet 4. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #683 Del Skrevet 4. august 2008 Våken enda Daria? Eller har du sovna her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #684 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg har fantastiske sovevaner for tiden -sannsynligvis en bivirkning av uvanlig lang ferie. Tror heg skal overveie å sette på vekkerklokka i morgen, så jeg kommer meg opp i rimelig tid og kan begynne å snu litt på døgnet før jobbstart. Huske å spise til passelige tider, så man slipper at magen overdøver ethvert drømmetilløp fullstendig, er nok heller ikke så dumt... *spiser musli og yoghurt* Endret 4. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #685 Del Skrevet 4. august 2008 Annie er også våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. august 2008 #686 Del Skrevet 4. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #687 Del Skrevet 4. august 2008 Skjønner godt hva du mener. Gaute Ormåsen på NRK1 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #688 Del Skrevet 4. august 2008 Ute og natterangler? Skjønner godt hva du mener. Gaute Ormåsen på NRK1 nå *skrur på* Han er jo litt søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. august 2008 #689 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg er også sulten, det var da et høyst upraktisk tidspunkt å bli sulten på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #690 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg er også sulten, det var da et høyst upraktisk tidspunkt å bli sulten på. Absolutt. Særlig når man egentlig har lagt seg, det blir jo umulig å få sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. august 2008 #691 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg rangler litt fordi jeg kan . Men burde nok følge vekkerklokketipset ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #692 Del Skrevet 4. august 2008 *koker te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #693 Del Skrevet 4. august 2008 Spiste 2 brødskiver for 1 time siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #694 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg rangler litt fordi jeg kan . Men burde nok følge vekkerklokketipset ditt. Siste trassige ferie-innspurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #695 Del Skrevet 4. august 2008 Og JA, Gaute ER søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #696 Del Skrevet 4. august 2008 Spiste 2 brødskiver for 1 time siden... Men er fortsatt sulten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. august 2008 #697 Del Skrevet 4. august 2008 Absolutt. Særlig når man egentlig har lagt seg, det blir jo umulig å få sove... Nemlig. Men jeg nekter å spise nå, det får være grenser. Siste trassige ferie-innspurt? Noe sånt. Det er i alle fall en god porsjon trass involvert Og JA, Gaute ER søt Litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #698 Del Skrevet 4. august 2008 Men er fortsatt sulten? Kunne sikkert klart et par til ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #699 Del Skrevet 4. august 2008 Hvorfor er mat mye bedre når man ikke skal ha det? Det samme med soving.. Hvorfor er det mye bedre å sove på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2008 Forfatter #700 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Nemlig. Men jeg nekter å spise nå, det får være grenser. Hvis jeg ikke spiser noe, får jeg hvertfall ikke sove... Noe sånt. Det er i alle fall en god porsjon trass involvert Litt Og hva er din mentale alder akkrat nå? Kunne sikkert klart et par til ja... *spiser startkjeks og drikker te* Endret 4. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg