Skravla Skrevet 31. juli 2008 #581 Del Skrevet 31. juli 2008 Vuggesanger ja.... kanskje derfor jeg ikke er trøtt. Nattønske på Nrk er jo ikke kjent for vuggesanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. juli 2008 #582 Del Skrevet 31. juli 2008 Har en nabo veggivegg, men hun tåler sikkert 1600 omdreininger om en og en halv time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #583 Del Skrevet 31. juli 2008 Vuggesanger ja.... kanskje derfor jeg ikke er trøtt. Nattønske på Nrk er jo ikke kjent for vuggesanger. Det er et par fine vuggesanger blandt hjemmebrenten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 31. juli 2008 Sove. Nå. God natt. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. juli 2008 #585 Del Skrevet 31. juli 2008 Natta Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #586 Del Skrevet 1. august 2008 Søvn var visst oppskrytt i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #587 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) En av de mer selsomme musikkopplever jeg har hatt, var med denne fyren. Han skule spille under bydelsdagene for noen år siden, men det var dårlig vær og lite folk (og musikkstilen var kanskje ikke den som appellerte mest på de kanter), så da jeg gikk forbi på vei hjem fra butikken, sto han der på scenen og spilte for seg uten at noen egentlig brydde seg. Jeg hadde så vondt av ham at jeg ble stående i regnet og høre på til han var ferdig -jeg var den eneste som klappet. Noe sier meg at han neppe regner det som noe høydepunkt i sin karriere... Endret 1. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #588 Del Skrevet 1. august 2008 Ting kan tyde på at det ikke blir så mye søvn på meg i natt, men et par timer hadde jo vært kjekt... Oppfordrer Skravla til å ringe hvis jeg ikke har vist meg her innen klokka 9, da har det blitt minst en time for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #589 Del Skrevet 1. august 2008 Ikke det, nei... Dette var visst natten det ikke skulle soves. Får satse på å sove ltt på buss og tog i formiddag -og så må muligens de andre leve med at jeg er enda litt mer fnisete enn vanlig utover dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #590 Del Skrevet 1. august 2008 Pakke litt, kanskje -skal jo være borte en natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2008 #591 Del Skrevet 1. august 2008 God morgen! Ingen av oss drikker vel kaffe, men det ser ut til at vi kunne trengt en kanne hver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #592 Del Skrevet 1. august 2008 Det hadde vel ikke vært så dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2008 #593 Del Skrevet 1. august 2008 Og jeg ringer ikke ettersom du har vist deg opptil flere ganger før kl.9. Vi skal nok holde ut med litt fnising vi, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2008 #594 Del Skrevet 1. august 2008 Er det faktum at jeg kan synge med på Cafe le Swing nesten uten å se på teksten noe jeg egentlig burde holde munn om? Jeg har funnet ut at enkelte sanger kan man teksten til etter å ha hørt dem en gang.. Allsang på grensen... Kunne Romeo også gitt Den VAR jo morsom... for mange år siden.. Nå nærmer det seg grunn til å være flau. Næsj da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #595 Del Skrevet 1. august 2008 Vi skal nok holde ut med litt fnising vi, det er jeg sikker på. Det ble ikke så ille, en dupp på toget og en dupp på bussen hjalp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2008 Forfatter #596 Del Skrevet 1. august 2008 Tror jeg skal finne senga, og se om jeg får tatt igjen litt av underskuddet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2008 #597 Del Skrevet 1. august 2008 Tror jeg skal finne senga, og se om jeg får tatt igjen litt av underskuddet... Håper du får sove i natt da. God natt og sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. august 2008 #598 Del Skrevet 1. august 2008 *synger vuggesang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2008 #599 Del Skrevet 1. august 2008 Tror jeg skal finne senga, og se om jeg får tatt igjen litt av underskuddet... Håper du sover nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. august 2008 Forfatter #600 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg sov før 23, våknet 8.30 og sov videre av og på til klokka 11. Tror jeg trengte litt søvn... Trenger ikke bevege meg utendørs før i 17-tida, tror dagen blir delt mellom pc og badekar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg