Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Ja, den dukket opp på CD også gitt. Så rart.... :klø:

Kan også anbefale alle 3, men den franske er spesiell og annerledes enn de engelske, konsertversjonen er jo :hjerter: Bare de aller beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men den franske er sikkert umulig å forstå? :klø: Jeg tror jeg må overlate valget til deg, ellers får jeg ikke bestemt meg før vi skal dit. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den franske er sikkert umulig å forstå? :klø: Jeg tror jeg må overlate valget til deg, ellers får jeg ikke bestemt meg før vi skal dit. :fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare skal ha en, som forberedelse til teateret, ville jeg gått for konsertversjonen. Men jeg synes jo du burde slå til når du først kan få alle tre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh... Hvilken versjon var det du brente til meg??? :klø:

Du har fransk og engelsk studioinnspilling. Den tredje er ganske ny... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh... Hvilken versjon var det du brente til meg??? :klø:

Jeg fant ut det. Du skulle brenne den, men den har visst blitt glemt. Det er ingen plater med Les Mis på. Og den er ikke rippet på Mr.Lappis heller... Kan du ta med en kopi eller tre i oktober? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut det. Du skulle brenne den, men den har visst blitt glemt. Det er ingen plater med Les Mis på. Og den er ikke rippet på Mr.Lappis heller... Kan du ta med en kopi eller tre i oktober? :pls:

Klabert. Men den franske fikk du vel av Daria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett ekstramaterialet?

Nei, satte på selve konserten i håp om å få gjort noe nyttig med den som bakgrunnsmusikk. *evig optimist*

Tror jeg ikke... Men det kan ordnes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, satte på selve konserten i håp om å få gjort noe nyttig med den som bakgrunnsmusikk. *evig optimist*

Optimiiiiiiiiist jeg vet det går bra til sist.......

Vet at jeg må se alt når TV'n først er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har satt på en klesvask :opplyser:

Og konserten har stått på i snart en time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste:

Tror jeg ikke... Men det kan ordnes :jepp:

Er egentlig samme for meg hvem av dere som fikser det. Men dere trenger ikke stresse med det før dere skal hit i oktober... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vasket og hengt opp to ladninger med klær og tømt oppvaskaskinen -ikke så mye å skryte av i løpet av en hel dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...