Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 30. juli 2008 Multi skrev: Kos dere! (Som om det er nødvendig å si noe slikt...) Det har vi gjort (hvilken bombe... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. juli 2008 #502 Del Skrevet 30. juli 2008 Viste du at man får kjøpt pianonoter til Les Miserables? I hvertfall enkelte av sangene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. juli 2008 #504 Del Skrevet 30. juli 2008 Daria skrev: Jeg har Aha... fant nemlig en side fra London... men merchandise.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 30. juli 2008 *vil ikke vite mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. juli 2008 #506 Del Skrevet 30. juli 2008 Daria skrev: *vil ikke vite mer* Greit. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #507 Del Skrevet 30. juli 2008 God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juli 2008 #508 Del Skrevet 30. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2008 #509 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg burde kanskje skaffe meg en cd eller noe for å forberede meg litt, jeg også, men noter trenger jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #510 Del Skrevet 31. juli 2008 Multi skrev: Jeg burde kanskje skaffe meg en cd eller noe for å forberede meg litt, jeg også, men noter trenger jeg ikke. Jeg kan sende hjemmebrent i din retning om du ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #511 Del Skrevet 31. juli 2008 På tide å gjøre noe nyttig kanskje? Gå i butikken og på posten, for eksempel... *varm og tiltaksløs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #512 Del Skrevet 31. juli 2008 Daria skrev: På tide å gjøre noe nyttig kanskje? Gå i butikken og på posten, for eksempel... *varm og tiltaksløs* Er på jobb. Ikke så varm, men ganske tiltaksløs. I ettermiddag skal jeg har nakke, skuldre og ryggmassasje. Deilig! Og i morgen er det fri. :juhu: Sove lenge! Eller i hvertfall lenger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. juli 2008 #513 Del Skrevet 31. juli 2008 Har lyst på massasje jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2008 #514 Del Skrevet 31. juli 2008 Skravla skrev: Jeg kan sende hjemmebrent i din retning om du ønsker? Kan du? Det er kjempesnilt av deg! Daria skrev: På tide å gjøre noe nyttig kanskje? Gå i butikken og på posten, for eksempel... *varm og tiltaksløs* *også tiltaksløs* Skravla skrev: Er på jobb. Ikke så varm, men ganske tiltaksløs. I ettermiddag skal jeg har nakke, skuldre og ryggmassasje. Deilig! Og i morgen er det fri. :juhu: Sove lenge! Eller i hvertfall lenger...... :rødme: Massasje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #515 Del Skrevet 31. juli 2008 Gleder meg til massasje i dag ja. Men tror neppe det er deilig mens det står på. Har ganske stive muskler i nakke og skuldre gitt. Ellers er hjemmebrent mulig, Mulit. Vil du ha engelsk studioinnspilling, fransk studioinnspilling eller fra konserten til 10-års jubileet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #516 Del Skrevet 31. juli 2008 Bare innom for å si følgende..... ===> ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #517 Del Skrevet 31. juli 2008 Skravla skrev: Og i morgen er det fri. :juhu: Sove lenge! Eller i hvertfall lenger...... I mirgen blir det nok vekkerklokke... Inlove skrev: Har lyst på massasje jeg også... Hadde ikke vært meg imot heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2008 #518 Del Skrevet 31. juli 2008 Skravla skrev: Gleder meg til massasje i dag ja. Men tror neppe det er deilig mens det står på. Har ganske stive muskler i nakke og skuldre gitt. Ellers er hjemmebrent mulig, Mulit. Vil du ha engelsk studioinnspilling, fransk studioinnspilling eller fra konserten til 10-års jubileet? Har du prøvd rød tigerbalsam? Det pleier å hjelpe litt hos meg. :klø: Oj, det var vanskelig, hva anbefaler ekspertene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 31. juli 2008 Multi skrev: *også tiltaksløs* Jeg kom meg til butikken og fikk kjøpt det viktigste -melk, brød, vannmelon og Dessuten har jeg hentet to pakker på posten -3 dvder og en jakke Skravla skrev: Ellers er hjemmebrent mulig, Mulit. Vil du ha engelsk studioinnspilling, fransk studioinnspilling eller fra konserten til 10-års jubileet? Har du den på cd også, du da? Skravla skrev: Bare innom for å si følgende..... ===> ??? Ingen ryktespredning nå Dessuten er det jo ikke sikkert at jeg forteller dere alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 31. juli 2008 Multi skrev: :klø: Oj, det var vanskelig, hva anbefaler ekspertene? Alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg