Daria Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har på ingen måte fått med meg at Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger i Trondheim i november. Det vet jeg ingenting om, og kommer heller aldri til å oppdage det. Går og legger meg og tenker overhodet ikke på dette jeg ikke aner noenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juli 2008 #462 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har på ingen måte fått med meg at Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger i Trondheim i november. Det vet jeg ingenting om, og kommer heller aldri til å oppdage det. Går og legger meg og tenker overhodet ikke på dette jeg ikke aner noenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2008 #463 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har på ingen måte fått med meg at Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger i Trondheim i november. Det vet jeg ingenting om, og kommer heller aldri til å oppdage det. Går og legger meg og tenker overhodet ikke på dette jeg ikke aner noenting om. OK. Skal jeg unngå å nevne det for deg også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #464 Del Skrevet 29. juli 2008 Unngå å nevne hva? Dette vet jeg jo ingenting om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2008 #465 Del Skrevet 29. juli 2008 Unngå å nevne hva? Dette vet jeg jo ingenting om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. juli 2008 #466 Del Skrevet 29. juli 2008 *oppdatert* *glad Daria snakker sant* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 29. juli 2008 Alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juli 2008 #468 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg vet om en person som er i Trondheim i november jeg... Og som kanskje skal sjekke om Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. juli 2008 #469 Del Skrevet 29. juli 2008 Daria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2008 #470 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg vet om en person som er i Trondheim i november jeg... Og som kanskje skal sjekke om Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger her... Han skal ha ekstraforestiling ja. Men det vet ikke Daria noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. juli 2008 #471 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har på ingen måte fått med meg at Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger i Trondheim i november. Det vet jeg ingenting om, og kommer heller aldri til å oppdage det. Går og legger meg og tenker overhodet ikke på dette jeg ikke aner noenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg vet om en person som er i Trondheim i november jeg... Og som kanskje skal sjekke om Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger her... *vet ingenting* Daria! Multi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juli 2008 #473 Del Skrevet 29. juli 2008 Han skal ha ekstraforestiling ja. Men det vet ikke Daria noe om. Takk for opplysningen. Når i november skal det skje? Jeg lurer nemlig på om jeg kanskje skal prøve å få kjøpt meg en billett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #474 Del Skrevet 29. juli 2008 *LALALALALALALALA* Jeg vet ikke at det er 11. -15. november. Jeg vet ikke engang at det ikke er mulig å bestille billige bussbilletter ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2008 #475 Del Skrevet 29. juli 2008 *LALALALALALALALA* Jeg vet ikke at det er 11. -15. november. Jeg vet ikke engang at det ikke er mulig å bestille billige bussbilletter ennå... Skikkelig uvitende i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #476 Del Skrevet 29. juli 2008 Javisst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juli 2008 #477 Del Skrevet 29. juli 2008 *LALALALALALALALA* Jeg vet ikke at det er 11. -15. november. Jeg vet ikke engang at det ikke er mulig å bestille billige bussbilletter ennå... Om du er uvitende, så er det kanskje noen andre som kan fortelle meg hvor jeg kan bestille meg billett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #478 Del Skrevet 29. juli 2008 De er visstnok ikke lagt for salg ennå. I følge rykter altså, jeg vet jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2008 #479 Del Skrevet 29. juli 2008 *LALALALALALALALA* Jeg vet ikke at det er 11. -15. november. Jeg vet ikke engang at det ikke er mulig å bestille billige bussbilletter ennå... Er ikke det helgen med trikkekonduktørene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2008 #480 Del Skrevet 29. juli 2008 De er visstnok ikke lagt for salg ennå. I følge rykter altså, jeg vet jo ikke... Har du vært på hjemmesiden som du ikke vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg