Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Sannsynligvis :jepp: Forøvrig hadde jeg min i flere år før barna begynte å komme, så det tar vel noen år før de blir kjønnsmodne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du også bli adoptivmor?

De fleste av oss klarer som regel å unngå å få blodforgiftning av kaktuser... :fnise:

Ikke min favoritt-syssel, men med nok håndkler lar det seg gjøre... Aloe Veraen er egentlig mye verre -den har ikke så skarpe pigger, men den er så stor og uhånterlig -omtrent som å skifte bleie på en blekksprut...:sjokk: Man kaster da ikke levende planer :nei:

:hoho:

Utrolig hva enkelte her har forsøkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sannelig være vanskelig nok å skifte bleie på Junior, når han ligger og vrir seg, hyler og ikke vil noen ting akkurat da. Kan bare forestille meg hvor vanskelig det vil være på en blekksprut. :fnise:

Godt gjort, Daria! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis :jepp: Forøvrig hadde jeg min i flere år før barna begynte å komme, så det tar vel noen år før de blir kjønnsmodne...

Forøvrig var dette det første innlegget jeg leste da jeg klikket meg inni dagboka di, og jeg må innrømme at jeg stusset fælt på hva dere snakket om! Tankene gikk i mange retninger, for å si det sånn. :fnise:

Lurte nesten på om du plutselig hadde fått en haug med unger som var kjønnsmodne, eller noe sånt.. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfølger til Les Misérables?

Tror jeg kan klare meg uten... Og altså:

Cosette, the adopted daughter of Les Misérables hero Jean Valjean, and of her lover, Marius.

Cosette og Marius ble da tekkelig og borgerlig gift lenge før det skjedde noe uanstendig mellom dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerie

Det kan bety kjæreste og da. Og så tror jeg at det hadde en mer uskyldig bruk før i tida, omtrent som mistress, som betydde elskede i Shakespearetida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

Har ingen ordbøker som kan bekrefte den historiske betydningen, men i den enkle jeg har der er lover oversatt med elsker og kjæreste iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tokidoki

Dersom du ikke gir Aloe Veraen vann i det hele tatt slipper den alle bladene på likt og du står igjen med moll i en krukke. Da får den plass overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter Pan er fantastisk :strix: :rødme: *ser for 6. gang i dag*

Blekksprutmor :fnise:

Det bety at du ser den dobbelt så mange ganger som meg. Jeg skal se for 3. gang neste uke. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...