Skravla Skrevet 7. april 2009 #4561 Del Skrevet 7. april 2009 Sodd er perfekt som nattmat. Da vet jeg hva jeg ønsker meg om halvannen uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 7. april 2009 #4562 Del Skrevet 7. april 2009 Halvannen uke. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. april 2009 #4563 Del Skrevet 7. april 2009 Halvannen uke. :dåne: Vart skræmt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2009 #4564 Del Skrevet 7. april 2009 Da vet jeg hva jeg ønsker meg om halvannen uke. Skal se om jeg ikke kan få fikset det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4565 Del Skrevet 8. april 2009 Da vet jeg hva jeg ønsker meg om halvannen uke. Har ikke spist sodd siden trønderåret mitt. Halvannen uke. :dåne: På tide å begynne den mentale forberedelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4566 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg tror denne også må opp over pulten Er ikke fullt så Pollyanna i dag, dog -hodepinen sitter fortsatt i, det regner og jeg måtte dra meg på jobb for å sitte 4 timer i en tom bygning uten å egentlig gjøre så mye... Men klokka 12 er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4567 Del Skrevet 8. april 2009 På tide at noen foreldre våkner...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. april 2009 #4568 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, det kan du sannelig si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4569 Del Skrevet 8. april 2009 -Se på det som en campingferie Berlusconi har jo aldri vært helt god, men nå er det offisielt -mannen har ingen fungerende hjerneceller igjen, og empati er et merkelig ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2009 #4570 Del Skrevet 8. april 2009 På tide at noen foreldre våkner...? Skulle mene det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. april 2009 #4571 Del Skrevet 8. april 2009 -Se på det som en campingferie Berlusconi har jo aldri vært helt god, men nå er det offisielt -mannen har ingen fungerende hjerneceller igjen, og empati er et merkelig ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4572 Del Skrevet 8. april 2009 Og apropos hjerneceller og tilliggende herligheter: Toppløs pattesalve-reklame Butikkeieren ville ha en reklame "litt på kanten", men "skjønner ikke kritikken"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 8. april 2009 #4573 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) God påske, my dearia! Endret 8. april 2009 av Krynkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4574 Del Skrevet 8. april 2009 Påskeferie! God påske til alle! *plutselig tilbake søndag eller mandag eller deromkring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. april 2009 #4575 Del Skrevet 9. april 2009 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4576 Del Skrevet 13. april 2009 Titanic på DR1 -vakre fjortis-minner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4577 Del Skrevet 13. april 2009 Sånn, nå har de fløyet i baugen (jeg hadde en plakat med bilde fra den scenen, lurer påhvor det ble av den :klø: ) og han har tegnet henne og diamanten (og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan amerikansk presse kunne kalle Kate Winslet overvektig -hun er jo bare vakker). På tide å rive seg løs og finne dusjen, jeg har tross alt vært på hyttetur uten innlagt vann noen dager... Trenger ikke se annen halvdel av filmen, det blir bare så vått her... I'll never let go, Jack. I'll never let go... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tokidoki Skrevet 13. april 2009 #4578 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg drømte om deg i natt. Og jeg husker at jeg skulle fortelle deg om drømmen, men nå har jeg glemt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 13. april 2009 #4579 Del Skrevet 13. april 2009 Englemor var her på snarvisitt i helgen og hun fortalte om at hun og engelen hadde sett Titanic, hvorpå engelen hadde mareritt lenge etterpå. Englemors løsning var å ta en Phoebe, altså å se filmen en gang til, men stoppe før alt det forferdelige skjer. Vips! Ingen flere mareritt, bare en nydelig kjærlighetshistorie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4580 Del Skrevet 13. april 2009 Sånn -ren og velduftende og kjolekledd, alle spor etter påskefjellet fjernet (bortsett fra brunfargen og de nye fregnene, som forhåpenyligvis blir en stund til, og sjokoladeappelsinen som ikke ble spist, men som nok forvinner i løpet av dagen ). Jeg drømte om deg i natt. Og jeg husker at jeg skulle fortelle deg om drømmen, men nå har jeg glemt den Nå ble jeg jo ikke nysgjerrig... Englemor var her på snarvisitt i helgen og hun fortalte om at hun og engelen hadde sett Titanic, hvorpå engelen hadde mareritt lenge etterpå. Englemors løsning var å ta en Phoebe, altså å se filmen en gang til, men stoppe før alt det forferdelige skjer. Vips! Ingen flere mareritt, bare en nydelig kjærlighetshistorie. Smart Har sett første del flere ganger enn annen del, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg