Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da vet jeg hva jeg ønsker meg om halvannen uke. :jepp:

Skal se om jeg ikke kan få fikset det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg hva jeg ønsker meg om halvannen uke. :jepp:

:jepp: Har ikke spist sodd siden trønderåret mitt.

Halvannen uke. :dåne:

På tide å begynne den mentale forberedelsen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne også må opp over pulten :ler:

Er ikke fullt så Pollyanna i dag, dog -hodepinen sitter fortsatt i, det regner og jeg måtte dra meg på jobb for å sitte 4 timer i en tom bygning uten å egentlig gjøre så mye...

Men klokka 12 er det ferie :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Påskeferie! :bolledeig:

God påske til alle!

*plutselig tilbake søndag eller mandag eller deromkring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, nå har de fløyet i baugen (jeg hadde en plakat med bilde fra den scenen, lurer påhvor det ble av den :klø: ) og han har tegnet henne og diamanten (og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan amerikansk presse kunne kalle Kate Winslet overvektig -hun er jo bare vakker). På tide å rive seg løs og finne dusjen, jeg har tross alt vært på hyttetur uten innlagt vann noen dager...

Trenger ikke se annen halvdel av filmen, det blir bare så vått her...

I'll never let go, Jack. I'll never let go... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie
:ler: Englemor var her på snarvisitt i helgen og hun fortalte om at hun og engelen hadde sett Titanic, hvorpå engelen hadde mareritt lenge etterpå. Englemors løsning var å ta en Phoebe, altså å se filmen en gang til, men stoppe før alt det forferdelige skjer. Vips! Ingen flere mareritt, bare en nydelig kjærlighetshistorie.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn -ren og velduftende og kjolekledd, alle spor etter påskefjellet fjernet (bortsett fra brunfargen og de nye fregnene, som forhåpenyligvis blir en stund til, og sjokoladeappelsinen som ikke ble spist, men som nok forvinner i løpet av dagen :ler: ).

Jeg drømte om deg i natt. Og jeg husker at jeg skulle fortelle deg om drømmen, men nå har jeg glemt den :sur:

Nå ble jeg jo ikke nysgjerrig...

:ler: Englemor var her på snarvisitt i helgen og hun fortalte om at hun og engelen hadde sett Titanic, hvorpå engelen hadde mareritt lenge etterpå. Englemors løsning var å ta en Phoebe, altså å se filmen en gang til, men stoppe før alt det forferdelige skjer. Vips! Ingen flere mareritt, bare en nydelig kjærlighetshistorie.

Smart :jepp: Har sett første del flere ganger enn annen del, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...