Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer veldig på hvordan man ser at tøyet har ligget på gulvet over natta? Hybelkaniner i kantene? Eller er det underforstått (dumme meg skjønner jo ikke sånt...) at det eneste alternativet til å slenge det på gulvet er å henge det pent opp og stryke det hver morgen? (som jeg selvfølgelig gjør :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snø:

Her lar man seg lure av strålende sol og finner fram vårjakka -sånn kan det gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri -i går var det Ada Lovelace Day -til minne om den første kvinnelige data-pioneren.

Det visste dere ikke, det! (og før jeg leste det i en blogg for fem minutter siden, var hun helt ukjent for meg også :fnise: )

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydder på pulten, og fant en skriveblokk fra et kurs jeg var på for en god stund siden. Det er bare skrevet på to sider -en Peter Pan-anmeldelse... *tar alltid mye og gode notater* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommer i kassa på Rimi med en bit serranoskine som blir slått inn til 230 kroner og jeg innvender at det faktisk sto 59,- på skiltet på hylla, hvorpå fyren i kassa umiddelbart tar mitt ord for det og endrer prisen uten å sjekke noe, sitter jeg igjen med en følelse av at han muligens er litt naiv -og at jeg har gjort et kupp...

Forøvrig trodde jeg at poenget med spekemat var at den hadde lang holdbarhet, dette må være første gang jeg har sett spekeskinke med to ukers holdbahet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmelderen saget i stykker terningen i frustrasjon, så det ble ingenting igjen å kaste? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ta seg tid og ta seg råd? :rolleyes:

3 år med studielån i stedet for inntekt nå, bare for gøy? Neppe...

Regner med at du digger Jan Thomas nye singel..... her er en som IKKE gjør det.

Jeg så bare at han sutret i en overskrift i Dagbladet over at slakten var et angrep på ham som person... :roll: Jeg kan mene veldig mye om et sånt utsagn fra en som har som jobb å bedømme folk etter utseende, men tror ikke jeg gidder. Og nei, jeg har ikke hørt og har ikke oe behov for å høre låta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...