Daria Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4401 Del Skrevet 24. mars 2009 Å reparere kjedet mitt før det faller fra hverandre, var en god idé, og det at det lå en tube Karlssons Universalklister i skuffen gjorde operasjonen mye enklere. Å henge kjedet tilbake rundt halsen umiddelbart etterpå var kanskje ikke like luirt... *begynnende løsemiddelskader* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. mars 2009 #4402 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke reis deg opp, kanskje du sjangler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4403 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg klare å henge på diskusjonen om finanskrise og økonomi i lunsjen, så jeg tror hjernen har overlevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. mars 2009 #4404 Del Skrevet 24. mars 2009 Så lenge du ikke limte det fast rundt halsen, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4405 Del Skrevet 24. mars 2009 Man kan jo tatovere sminke, så hvorfor ikke pålimte smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4406 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Uinteressert i mote som jeg er, fniser jeg til stadighet av alle reportasjene som for teller meg om alt jeg bare må ha, men som jeg pussig nok klarer meg helt fint uten. Dagens "Motemust" starter i klassisk i så måte, med påstanden: Dette skal du ha i skapet denne sesongen! (Skal jeg? I følge hvem? Og hvem skal betale for å fylle mitt allerede-fylt-til-trengsel-og-litt-til-klesskap med ting jeg hverken trenger eller vil bruke?) Men så kommer neste setning: Er du en av dem som ønsker å kle deg litt annerledes og gå utenom det vanlige? Da skal du lese videre her! Hvis jeg ønsker å kle meg annerledes er vel første bud å ikke følge motereportasjer...? Eller er meningen at jeg skal hvertfall ikke gjøre det som de skriver, så det er egentlig en advarsel? Men hvorfor skal jeg da ha det i skapet, hvis målet er å ikke gå med det? *vanskelig* Endret 24. mars 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 24. mars 2009 #4407 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg pleier å gjøre det slik at når jeg går i butikker og ser noe jeg har lyst på, så hender det at jeg kjøper det. Som regel så er jeg ikke veldig bevisst motene men jeg innrømmer uten problemer at jeg blir påvirket av det jeg ser rundt meg og at smaken derfor blir påvirket av motene. Men styrt av? Nei. Jeg trodde jeg var så moteinteressert en stund at et abonnement på Costume var på sin plass. Herregud for et kjedelig blad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4408 Del Skrevet 24. mars 2009 Påvirket blir man vel til en viss grad uansett, også fordi moten styrer hva man faktisk finner i butikkene. Men noe av det mest håpløse jeg ser, er tråder av typen "Dette plagget var in i vår, og jeg liker det veldig god, men kan jeg gå med det i høst også?" Selvfølgelig kan du det hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. mars 2009 #4409 Del Skrevet 24. mars 2009 Påvirket blir man vel til en viss grad uansett, også fordi moten styrer hva man faktisk finner i butikkene. Men noe av det mest håpløse jeg ser, er tråder av typen "Dette plagget var in i vår, og jeg liker det veldig god, men kan jeg gå med det i høst også?" Selvfølgelig kan du det hvis du vil Hæææææææææææ Kan man det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4410 Del Skrevet 24. mars 2009 *har på 4 år gammel tunika* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 24. mars 2009 #4411 Del Skrevet 24. mars 2009 *har på 4 år gammel tunika* Den har gått ut på dato, se på vaskelappen der står det best før........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. mars 2009 #4412 Del Skrevet 24. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. mars 2009 #4413 Del Skrevet 24. mars 2009 Bør leses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. mars 2009 #4414 Del Skrevet 24. mars 2009 ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4415 Del Skrevet 24. mars 2009 Jaja... Du blir nok klokere med årene, lille venn Forøvrig er det en veldig fascinerende logikk, det å sette likhetstegn mellom å ikke være opptatt av mote og å ikke være opptatt av det man har på seg. Enten er man moteslave eller så ser man ut som om man kommer fra bad taste-party? Eli Hagen har vel ikke vært moderne på håret på 30 år (om noen gang...), men du kan banne på at hun er opptatt av den frisyren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. mars 2009 #4416 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, jeg lo godt, og vred meg på stolen og slet av meg håret underveis i lesingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2009 #4417 Del Skrevet 24. mars 2009 Bør leses. Jeg er visst dømt til evig fortapelse jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. mars 2009 #4418 Del Skrevet 24. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. mars 2009 #4419 Del Skrevet 24. mars 2009 oi! Jeg skulle ha "klappe", som i "klappe Shaun på hodet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2009 #4420 Del Skrevet 24. mars 2009 Du Krynkel, du Krynkel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg