Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Det har de i og for seg allerede -de samarbeider vel med Viasat om SportN. Problemet er jo at sånne nisjekanaler ofte blir betalkanaler, jmf tv2Sport.

TIL klarte ikke å slå Ålesund sist, så jeg ser gode muligheter :sjarmor:

Ok, de gjør det ja, visste ikke det jeg. Men jeg betaler gjerne for å se fotball jeg, men jeg liker ikke web-tv løsningene. Nå ble det heldigvis en løsning på det også.

Godt at du er optimist foran kampen, kanskje du greier å overføre noe til meg? For jeg har en skikkelig ekkel magefølelse foran kampen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig jeg er en prippen og humørløs feminist, men jeg liker ikke reklamen for de nye seigdamene: "Nå er hun naken -friskere enn eksdama! Se nakenbildet her!" Joda, jeg kan se humor-tanken, men jeg ler ikke... Dessuten har jeg en mistanke om at det ikke er tildeldig at det er seigdamen som har blitt naken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, de gjør det ja, visste ikke det jeg. Men jeg betaler gjerne for å se fotball jeg, men jeg liker ikke web-tv løsningene. Nå ble det heldigvis en løsning på det også.

Godt at du er optimist foran kampen, kanskje du greier å overføre noe til meg? For jeg har en skikkelig ekkel magefølelse foran kampen..

Jeg er alltid optimist :ler: Jeg var skeptisk før kampen mot Milan på San Siro, og vi husker jo hvordan det gikk :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logget meg inn på Flickr-kontoen mein for første gang på mange måneder i dag. Jeg har bare et 30-talls bilder der, planene om å bruke det mer aktivt ble visst ikke noe av (de heller...). Men noen hadde funnet dem likevel, jeg hadde fått forespørsel om å legge noen av bildene mine til i en gruppe, samt ros fpr et av dem. Gøy, gøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe: For første gang på to måneder har jeg en helg helt uten planer -deilig... Skiflyging, fortball, symaskin og litt huslighet og kanskje en film eller to :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en deilig helg.

Har heller ingen skumle planer denne helgen, men vurderer noen timer på jobb i morgen. Ser på pulten min at det trengs. :sukk: Alt for mange møter og alt for liten tid til å skrive møtereferater/drøftingsprotokoller, gjør at det blir stress av hele greia.

Ellers er det å samle saker til nytt møte - det må sendes ut mandag. En svær bunke med arkivering i personalmappene, en del brev som må besvares.... osv. Skulle tro jeg ikke gjør noe på jobb i løpet av hele dagen. Og jeg er jo ikke en gang pålogget KG så ofte......:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
Fredag :hoppe: For første gang på to måneder har jeg en helg helt uten planer -deilig... Skiflyging, fortball, symaskin og litt huslighet og kanskje en film eller to :jepp:

Enig, høres ut som en fin helg.

Vi har planer her i huset, forresten! :tommelsmil: Gleeeeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke har en jobb som krever -eller for den saks skyld muliggjør -lørdagsjobbing...

Fin drøm forresten! :tommel: Begynner med meg, men går over til kollega. NAJS!!! :snurt:

Beklager, men jeg styrer ikke drømmene mine. Da hadde neppe hverken du eller kollega dukket opp... :fnise:

Enig, høres ut som en fin helg.

Vi har planer her i huset, forresten! :tommelsmil: Gleeeeder meg!

Spennende planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
Glad jeg ikke har en jobb som krever -eller for den saks skyld muliggjør -lørdagsjobbing...

Beklager, men jeg styrer ikke drømmene mine. Da hadde neppe hverken du eller kollega dukket opp... :fnise:

Spennende planer?

:sjokk: Dette blir bare verre og verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, men hvis jeg kunne velge om jeg ville drømme om deg eller om Orlando Bloom, hadde du nok tapt... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så ofte jeg må/gidder heller. Men av og til hoper ting seg opp og da foretrekker jeg en lørdag/søndag på jobb fremfor sene kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fra Kunsten å kose seg alene:

Puss opp deg selv

Kroppen er som et evig oppussingsprosjekt

Evig oppussingsprosjekt? Nå følte jeg meg lekker... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.