Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2009 #4321 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå har vel aldri Anne B Ragde kommet på framsiden av avisene for sine gjennomtenkte og diplomatiske uttalelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4322 Del Skrevet 17. mars 2009 Enda det er de gjennomtenkte og diplomatiske uttalelsene hennes som er så sjeldne at det ville vært en nyhet... Nå diskuterer de for øvrig fotball-i-beste-sendetid-lørdag-på-nrk på I kveld. Jeg synes egentlig det er litt latterlig at det har blitt så mye bråk og klager -det er snakk om én kamp, den første tippeliga-kampen nrk har vist på flere år. Personlig synes jeg nrk viser altfor mange kjedelige eldre menn på lørdagskveldene, men jeg ringer da ikke og skjeller ut de ansatte der likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2009 #4323 Del Skrevet 17. mars 2009 Hadde det vært hver lørdagskveld de sendte fotball, så kunne jeg forstått det. Men jeg regner ikke med at de har tenkt å gjøre det til en vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #4324 Del Skrevet 17. mars 2009 Dagens strålende oppdagelse -ikke bare var nettbutikken til tanum jevnt over billigere enn Bokkilden, hvor jeg har pleid å hande, men som medlem i en av Tanums bokklubber fikk jeg 10% rabatt også Så bra! Jeg har aldri hatt nevneverdig sansen for Anne B. Ragde, men jeg blir direkte provosert av det hun lirer av seg på forsiden av Dagbladet i dag. Under overskriften "For mye fotball på tv" uttaler hun at "Dette er ren kvinneforakt". Unskyld?? Kvinneforakt å vise fotball på tv? Strengt tatt er det vel mye mer foraktlig å ta det som en selvfølge at kvinner ikke er interessert, bare fordi hun ikke er det. Enig! De få gangene jeg er med Noen på fotballturer til England, går alle ut i fra at jeg skal shoppe!! Nei, jeg skal på kamp og pub og ha det gøy! Ikke traske gatelangs og kle av og på meg i trange prøverom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #4325 Del Skrevet 17. mars 2009 Ikke visste jeg at fotnball er bare for det ene kjønnet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4326 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg fikk høre for noen år siden, fra en relativt ung og oppegående fyr: "Hæ?! Liker du fotball, du som er jente?" Ja, tenk... Jeg liker fotball, går på kamp i skjørt og leser Shakespeare i pausen, liker ikke øl, men kan offside-regelen og synes bås-setting er teit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #4327 Del Skrevet 17. mars 2009 *kan offside-regelen og liker øl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2009 #4328 Del Skrevet 17. mars 2009 Kan offside-regelen jeg også. Men foretrekker cola framfor øl. Også hater jeg engelske tippekamper på tv, mens jeg elsker norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #4329 Del Skrevet 17. mars 2009 Foretrekker engelsk fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2009 #4330 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er så greit at det sendes begge deler på tv. Og så kan jeg bare skru av tv'n når det er engelsk fotball. Jeg har faktisk av-knapp på tv'n min. Det har tydeligvis ikke Anne B Ragde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #4331 Del Skrevet 17. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. mars 2009 #4332 Del Skrevet 17. mars 2009 Liker Anne B. Neida.... jeg har avknapp og flere kanaler. Ang. fotball på lørdag kveld, så er vel det planen til nrk utover vår og sommer. Men da er det vanligvis ikke noe annet på tv heller. NRK er i det store og hele kjedelige på lørdagskveld. Kanskje jeg får sett alle filmene mine i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #4333 Del Skrevet 17. mars 2009 Lørdag er den kjedeligste tv-kvelden! Den og onsdag. Håper å få gått på kino i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. mars 2009 #4334 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har aldri hatt nevneverdig sansen for Anne B. Ragde, men jeg blir direkte provosert av det hun lirer av seg på forsiden av Dagbladet i dag. Under overskriften "For mye fotball på tv" uttaler hun at "Dette er ren kvinneforakt". Unskyld?? Kvinneforakt å vise fotball på tv? Strengt tatt er det vel mye mer foraktlig å ta det som en selvfølge at kvinner ikke er interessert, bare fordi hun ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4335 Del Skrevet 18. mars 2009 Liker Anne B. Neida.... jeg har avknapp og flere kanaler. Ang. fotball på lørdag kveld, så er vel det planen til nrk utover vår og sommer. Men da er det vanligvis ikke noe annet på tv heller. NRK er i det store og hele kjedelige på lørdagskveld. Kanskje jeg får sett alle filmene mine i sommer. De fleste lørdagskampene går i vanlig tippekamp-tid, det vare bare den i går og en i mai som går på kveldstid. Samt noen i sommerferien, men da er det som sier du ikke stort på tv uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. mars 2009 #4336 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva har du drømt i natt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4337 Del Skrevet 18. mars 2009 Husker ikke, så det var sikkert ikke så spennende. Men jeg lover å melde fra om jeg plutselig kommer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 19. mars 2009 #4338 Del Skrevet 19. mars 2009 3-0!!!! men blir nok vanskeligere på mandag.. NRK kunne fått seg en egen sportskanal, så kunne all sporten gått der! Ja til rene sportskanaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4339 Del Skrevet 19. mars 2009 Det har de i og for seg allerede -de samarbeider vel med Viasat om SportN. Problemet er jo at sånne nisjekanaler ofte blir betalkanaler, jmf tv2Sport. TIL klarte ikke å slå Ålesund sist, så jeg ser gode muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4340 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva har du drømt i natt??? I natt drømte jeg om deg Dvs, jeg drømte at jeg skulle møte deg (tror vi skulle på en utstilling), men så endte jeg opp på utekafé sammen med en kollega istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg