Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Han ble ikke funnet god nok av treneren :fnise:

Den ene hatten syntes ikke at den andre hatten passet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men jeg synes litt synd på Kristjan Örn Sigurdsson. Han så ganske knust ut etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har da litt vondt av ham. Men ikke mer enn at jeg synes det er helt greit at Sandefjord slo Brann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter spent på Krynkel avsløringer*

Hvis det er noen da. Kanskje er Krynkel bare en lurekrynkel som liker å skape unødvendig spenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste fra forum: "Jeg vil gifte meg tropisk -hvor i verden?"

I tropene...? *full av gode forslag* Og "gifte seg tropisk" -er det en egen livsynssretning? Skal vi gifte oss borgelig eller i kirken -nei, jeg vil gifte meg tropisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens fantastiske sitat:

Min teori når det gjelder husarbeid er at hvis det ikke formerer seg, lukter, tar fyr eller sperrer for kjøleskapsdøra, så bare la det være. (Erma Bombeck)

Hør, hør :klappe::fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori når det gjelder husarbeid er at hvis det ikke formerer seg, lukter, tar fyr eller sperrer for kjøleskapsdøra, så bare la det være. (Erna Bombeck)

Endelig har Daria funnet sin sjelevenn... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori når det gjelder husarbeid er at hvis det ikke formerer seg, lukter, tar fyr eller sperrer for kjøleskapsdøra, så bare la det være. (Erna Bombeck)

*vurderer å lage et fint bilde til å henge på veggen på kjøkkenet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Siste fra forum: "Jeg vil gifte meg tropisk -hvor i verden?"

I tropene...? *full av gode forslag* Og "gifte seg tropisk" -er det en egen livsynssretning? Skal vi gifte oss borgelig eller i kirken -nei, jeg vil gifte meg tropisk?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo søke opp damen med det strålende sitatet, og nå ligger det visst en bok av henne i handlekurven min hos tanum :plystre: Kom også på mens jeg søkte rundt at jeg jo har en bestilling jeg aldri har sett noe til liggende hos Bokkilden, så nå har jeg sendt dem en mail og spurt hva som skjer -bestillingen er jo bare 8 måneder gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens strålende oppdagelse -ikke bare var nettbutikken til tanum jevnt over billigere enn Bokkilden, hvor jeg har pleid å hande, men som medlem i en av Tanums bokklubber fikk jeg 10% rabatt også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt nevneverdig sansen for Anne B. Ragde, men jeg blir direkte provosert av det hun lirer av seg på forsiden av Dagbladet i dag. Under overskriften "For mye fotball på tv" uttaler hun at "Dette er ren kvinneforakt". Unskyld?? Kvinneforakt å vise fotball på tv? Strengt tatt er det vel mye mer foraktlig å ta det som en selvfølge at kvinner ikke er interessert, bare fordi hun ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...