Daria Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4301 Del Skrevet 16. mars 2009 Han ble ikke funnet god nok av treneren Den ene hatten syntes ikke at den andre hatten passet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mars 2009 #4302 Del Skrevet 16. mars 2009 Den ene hatten syntes ikke at den andre hatten passet? Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2009 #4303 Del Skrevet 16. mars 2009 Ikke greit når han har så mange hatter å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4304 Del Skrevet 16. mars 2009 Og mange rundt ham synes jo ikke at han kler hatt engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. mars 2009 #4305 Del Skrevet 16. mars 2009 Kanskje denne passer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4306 Del Skrevet 16. mars 2009 Cowboy, take me me away... Tror ikke den passet heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2009 #4307 Del Skrevet 16. mars 2009 Og jeg er slett ikke lei meg for at Sandefjord slo Brann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4308 Del Skrevet 16. mars 2009 Men jeg synes litt synd på Kristjan Örn Sigurdsson. Han så ganske knust ut etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2009 #4309 Del Skrevet 16. mars 2009 Joda, jeg har da litt vondt av ham. Men ikke mer enn at jeg synes det er helt greit at Sandefjord slo Brann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4310 Del Skrevet 17. mars 2009 *venter spent på Krynkel avsløringer* Hvis det er noen da. Kanskje er Krynkel bare en lurekrynkel som liker å skape unødvendig spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4311 Del Skrevet 17. mars 2009 Siste fra forum: "Jeg vil gifte meg tropisk -hvor i verden?" I tropene...? *full av gode forslag* Og "gifte seg tropisk" -er det en egen livsynssretning? Skal vi gifte oss borgelig eller i kirken -nei, jeg vil gifte meg tropisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. mars 2009 #4312 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg DØR! Var det du som hadde småspydig svar, btw? PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4313 Del Skrevet 17. mars 2009 I tropisk-tråden? Nei, jeg er bare spydig her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4314 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Dagens fantastiske sitat: Min teori når det gjelder husarbeid er at hvis det ikke formerer seg, lukter, tar fyr eller sperrer for kjøleskapsdøra, så bare la det være. (Erma Bombeck) Hør, hør Endret 17. mars 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2009 #4315 Del Skrevet 17. mars 2009 Dagens fantastiske sitat: Min teori når det gjelder husarbeid er at hvis det ikke formerer seg, lukter, tar fyr eller sperrer for kjøleskapsdøra, så bare la det være. (Erna Bombeck) Hør, hør Endelig har Daria funnet sin sjelevenn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. mars 2009 #4316 Del Skrevet 17. mars 2009 Dagens fantastiske sitat: Min teori når det gjelder husarbeid er at hvis det ikke formerer seg, lukter, tar fyr eller sperrer for kjøleskapsdøra, så bare la det være. (Erna Bombeck) Hør, hør *vurderer å lage et fint bilde til å henge på veggen på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #4317 Del Skrevet 17. mars 2009 Siste fra forum: "Jeg vil gifte meg tropisk -hvor i verden?" I tropene...? *full av gode forslag* Og "gifte seg tropisk" -er det en egen livsynssretning? Skal vi gifte oss borgelig eller i kirken -nei, jeg vil gifte meg tropisk? Dagens fantastiske sitat: Min teori når det gjelder husarbeid er at hvis det ikke formerer seg, lukter, tar fyr eller sperrer for kjøleskapsdøra, så bare la det være. (Erna Bombeck) Hør, hør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4318 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg måtte jo søke opp damen med det strålende sitatet, og nå ligger det visst en bok av henne i handlekurven min hos tanum Kom også på mens jeg søkte rundt at jeg jo har en bestilling jeg aldri har sett noe til liggende hos Bokkilden, så nå har jeg sendt dem en mail og spurt hva som skjer -bestillingen er jo bare 8 måneder gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4319 Del Skrevet 17. mars 2009 Dagens strålende oppdagelse -ikke bare var nettbutikken til tanum jevnt over billigere enn Bokkilden, hvor jeg har pleid å hande, men som medlem i en av Tanums bokklubber fikk jeg 10% rabatt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4320 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har aldri hatt nevneverdig sansen for Anne B. Ragde, men jeg blir direkte provosert av det hun lirer av seg på forsiden av Dagbladet i dag. Under overskriften "For mye fotball på tv" uttaler hun at "Dette er ren kvinneforakt". Unskyld?? Kvinneforakt å vise fotball på tv? Strengt tatt er det vel mye mer foraktlig å ta det som en selvfølge at kvinner ikke er interessert, bare fordi hun ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg