Daria Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4281 Del Skrevet 15. mars 2009 Din generøsitet er overveldende, men jeg tror jeg står over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 15. mars 2009 #4282 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ble irritert over å finne ut at det var fotball på en lørdagskveld. Hittil har jeg vært forskånet fra fotball-ljoming fra TVen på lørdager. Men jammen var det ikke i gang i går! (til mannens store lykke, det må sies) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4283 Del Skrevet 15. mars 2009 Men fotball er jo gøy Og vel uansett å foretrekke framfor Dan Børge og klassefesten...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2009 #4284 Del Skrevet 15. mars 2009 Men fotball er jo gøy Og vel uansett å foretrekke framfor Dan Børge og klassefesten...? Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2009 #4285 Del Skrevet 15. mars 2009 Men fotball er jo gøy Og vel uansett å foretrekke framfor Dan Børge og klassefesten...? Ja, det er helt klart! Alt er jo bedre enn Dan Børge egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4286 Del Skrevet 15. mars 2009 Tv2s fotballeksperter spekulerer i grunnene til at Martin Andresen ikke spiller. Jeg trodde han måtte sone det røde kortet han fikk mot Stabæk forrige uka? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2009 #4287 Del Skrevet 15. mars 2009 Egentlig driter jeg i hvorfor Martin Andresen ikke spiller. Jeg bare registrerer det... *liker ikke mr.Andresen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 15. mars 2009 #4288 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2009 #4289 Del Skrevet 15. mars 2009 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4290 Del Skrevet 15. mars 2009 Egentlig driter jeg i hvorfor Martin Andresen ikke spiller. Jeg bare registrerer det... *liker ikke mr.Andresen* Han er vel ikke akkurat drømmemannen her heller, selv om han vissnok er både rik og kjekk. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4291 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) JAAAAA!!! Steffen -alt er tilgitt Endret 15. mars 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2009 #4292 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 15. mars 2009 #4293 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2009 #4294 Del Skrevet 15. mars 2009 JAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2009 #4295 Del Skrevet 15. mars 2009 3-0!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4296 Del Skrevet 15. mars 2009 Alle gode ting er (minst) 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. mars 2009 #4297 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg drømte i natt at jeg skulle gifte meg og var ute for å kjøpr brudebukett -på bryllupsdagen, i brudekjole (som først var rød silke, men etterhvert ble til blå og brun chiffon, uten at jeg egentlig skiftet) -helt avslappet og ustresset. Dessuten var BN skikkelig sur på meg, uten at jeg husker hvorfor Ikke husker jeg hvem jeg skulle gifte meg med heller, men jeg tror det var et fornuftsekteskap Gratulerer så masse. Men du kunne jo sendt en sms og fortalt at du har giftet deg da. Ellers er fotball fullstendig tåpelig, og jeg fikk et par sure bemerkninger på bussen i kveld. Bare fordi jeg ba han i setet over gangen skru ned radio (med øretelefoner) fordi han overdøvet lydboken min - som nesten sto på full guffe. Og jeg som trodde mine koss øreplugger stengte ute lyd. Lurer på om jeg er overfølsom for fotball jeg :klø: Endret 15. mars 2009 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4298 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg kom aldri så langt som til selve vielsen, så det kan jo være jeg ombestemte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mars 2009 #4299 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg drømte i natt at jeg skulle gifte meg og var ute for å kjøpr brudebukett -på bryllupsdagen, i brudekjole (som først var rød silke, men etterhvert ble til blå og brun chiffon, uten at jeg egentlig skiftet) -helt avslappet og ustresset. Dessuten var BN skikkelig sur på meg, uten at jeg husker hvorfor Ikke husker jeg hvem jeg skulle gifte meg med heller, men jeg tror det var et fornuftsekteskap Men fotball er jo gøy Og vel uansett å foretrekke framfor Dan Børge og klassefesten...? Selvom jeg ikke kan fordra Dan Børge, så er fotball 100000 ganger verre!! Gratulerer så masse. Men du kunne jo sendt en sms og fortalt at du har giftet deg da. Ellers er fotball fullstendig tåpelig, og jeg fikk et par sure bemerkninger på bussen i kveld. Bare fordi jeg ba han i setet over gangen skru ned radio (med øretelefoner) fordi han overdøvet lydboken min - som nesten sto på full guffe. Og jeg som trodde mine koss øreplugger stengte ute lyd. Lurer på om jeg er overfølsom for fotball jeg :klø: Du har ALL min sympati!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mars 2009 #4300 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg drømte i natt at jeg skulle gifte meg og var ute for å kjøpr brudebukett -på bryllupsdagen, i brudekjole (som først var rød silke, men etterhvert ble til blå og brun chiffon, uten at jeg egentlig skiftet) -helt avslappet og ustresset. Dessuten var BN skikkelig sur på meg, uten at jeg husker hvorfor Ikke husker jeg hvem jeg skulle gifte meg med heller, men jeg tror det var et fornuftsekteskap En HELT usannsynlig drøm. Jeg er ALDRI sur Tv2s fotballeksperter spekulerer i grunnene til at Martin Andresen ikke spiller. Jeg trodde han måtte sone det røde kortet han fikk mot Stabæk forrige uka? :klø: Han ble ikke funnet god nok av treneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg