Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble irritert over å finne ut at det var fotball på en lørdagskveld. Hittil har jeg vært forskånet fra fotball-ljoming fra TVen på lørdager. Men jammen var det ikke i gang i går!

(til mannens store lykke, det må sies)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fotball er jo gøy :hoppe: Og vel uansett å foretrekke framfor Dan Børge og klassefesten...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fotball er jo gøy :hoppe: Og vel uansett å foretrekke framfor Dan Børge og klassefesten...?

Oh yes! :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt klart! Alt er jo bedre enn Dan Børge egentlig. :fnise:

:ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2s fotballeksperter spekulerer i grunnene til at Martin Andresen ikke spiller. Jeg trodde han måtte sone det røde kortet han fikk mot Stabæk forrige uka? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig driter jeg i hvorfor Martin Andresen ikke spiller. Jeg bare registrerer det... *liker ikke mr.Andresen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig driter jeg i hvorfor Martin Andresen ikke spiller. Jeg bare registrerer det... *liker ikke mr.Andresen*

:fnise: Han er vel ikke akkurat drømmemannen her heller, selv om han vissnok er både rik og kjekk.

:kjefte: :dåne:

:murvegg::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg drømte i natt at jeg skulle gifte meg og var ute for å kjøpr brudebukett -på bryllupsdagen, i brudekjole (som først var rød silke, men etterhvert ble til blå og brun chiffon, uten at jeg egentlig skiftet) -helt avslappet og ustresset. Dessuten var BN skikkelig sur på meg, uten at jeg husker hvorfor :ler: Ikke husker jeg hvem jeg skulle gifte meg med heller, men jeg tror det var et fornuftsekteskap :fnise:

:bryllup:

Gratulerer så masse. Men du kunne jo sendt en sms og fortalt at du har giftet deg da. :jolie:

Ellers er fotball fullstendig tåpelig, og jeg fikk et par sure bemerkninger på bussen i kveld. Bare fordi jeg ba han i setet over gangen skru ned radio (med øretelefoner) fordi han overdøvet lydboken min - som nesten sto på full guffe. Og jeg som trodde mine koss øreplugger stengte ute lyd. Lurer på om jeg er overfølsom for fotball jeg :klø:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom aldri så langt som til selve vielsen, så det kan jo være jeg ombestemte meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte i natt at jeg skulle gifte meg og var ute for å kjøpr brudebukett -på bryllupsdagen, i brudekjole (som først var rød silke, men etterhvert ble til blå og brun chiffon, uten at jeg egentlig skiftet) -helt avslappet og ustresset. Dessuten var BN skikkelig sur på meg, uten at jeg husker hvorfor :ler: Ikke husker jeg hvem jeg skulle gifte meg med heller, men jeg tror det var et fornuftsekteskap :fnise:

:hoho:

Selvom jeg ikke kan fordra Dan Børge, så er fotball 100000 ganger verre!!

Gratulerer så masse. Men du kunne jo sendt en sms og fortalt at du har giftet deg da. :jolie:

Ellers er fotball fullstendig tåpelig, og jeg fikk et par sure bemerkninger på bussen i kveld. Bare fordi jeg ba han i setet over gangen skru ned radio (med øretelefoner) fordi han overdøvet lydboken min - som nesten sto på full guffe. Og jeg som trodde mine koss øreplugger stengte ute lyd. Lurer på om jeg er overfølsom for fotball jeg :klø:

Du har ALL min sympati!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En HELT usannsynlig drøm. Jeg er ALDRI sur :jolie:

Tv2s fotballeksperter spekulerer i grunnene til at Martin Andresen ikke spiller. Jeg trodde han måtte sone det røde kortet han fikk mot Stabæk forrige uka? :klø:

Han ble ikke funnet god nok av treneren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...