Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krynkel
Den var myntet på eierinnen av Utsikten...... :ler:

Det var da enda godt! :hoppe: Begynte bli redd du tolket min løpeinteresse som "fotballinteresse" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

Jeg har bodd i 5 forskjellige fylker og to forskjellige land. Siden jeg var 3 og mamma og pappa flyttet inn i nybygget hus har jeg bodd i 11 forskjellige hus/leiligheter/hybler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg har vært effektiv i kveld... Rakk ikke det vanlig toget, så jeg kom hjem en time senere enn vanlig (men det betydde jo at jeg rakk innom bokhandelen og fikk på mystisk vis med meg en bok og e film), var innom posten og sendte bok til Faerie og hentet den nye Pondus-boka og etter det har jeg stort sett ligget på sofaen og leste nevnte bok :fnise:

Men snart: :husarbeid: Må bare finne ut hvordan jeg river meg løs fra sofaen først -det limet er sterkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang med henge-opp-klær-i-Mythbusters-reklamepausene-metoden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært gøy :jepp: Stiller du som sidekommentator? :ler:

Tror vi hadde blitt lynsjet.... jeg ville blitt en fanatisk Tingeling...dust, æsjebæsj.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krynkel

HERREGUD!!!!!!!!!!!!! :sjokk:

Jeg satte jo på en klesvask for MANGE TIMER siden! :sjokk:

Hvem sa noe om DØD HJERNE!??!?!

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror vi hadde blitt lynsjet.... jeg ville blitt en fanatisk Tingeling...dust, æsjebæsj.... :ler:

Dust! er et mye brukt ord når jeg ser fotball -tett fulgt av Kløne! :fnise:

Jeg skylder på trøtthet. :fnise:

Hjernen var ikke død, bare dødstrøtt? Eller livstrøtt? Eller bare tåkelagt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen var ikke død, bare dødstrøtt? Eller livstrøtt? Eller bare tåkelagt? :ler:

Er det her narkosetåken kommer inn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...