Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope -4 på meg også. Eller forresten, regner man med folkehøgskoleåret, blir det jo fem. Men spør du folkeregisteret, har jeg bare bodd i tre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope -4 på meg også. Eller forresten, regner man med folkehøgskoleåret, blir det jo fem. Men spør du folkeregisteret, har jeg bare bodd i tre... :ler:

Ja, du bør definitivt ikke glemme det året på folkehøgskole. Husk hvilket vakkert fylke du bodde i da. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er avsnittsinndeling så mye vanskeligere når man skriver digitalt? Både mamma og mormor skriver mail som ser ut som stream of conciousness-dokumenter, helt uten linjeskift og avsnitt. Kanskje jeg må gi et lynkurs i bruk av enter-tasten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkeregisteret rakk ikke henge med i svingene! :ler:

Det var ikke alt de trengte å vite :Hehe:

Da jeg begynte å jobbe på skole, måtte jeg levere politiattest. På søknaden måtte jeg føre opp adresse for de siste fem årene -de hadde avsatt en hel linje. La ved eget ark, jeg... :fnise:

Ja, du bør definitivt ikke glemme det året på folkehøgskole. Husk hvilket vakkert fylke du bodde i da. :hjerter:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu har jeg bodd i 4 jeg også! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen... Bare fordi jeg en kort periode nesten bodde i Troms... :snurt:

Der ser du!

Jaggu har jeg bodd i 4 jeg også! :overrasket:

Bare bodd i 2, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bodd i 10-13, avhengig av hvordan man velger å definere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i 10-13, avhengig av hvordan man velger å definere det...

Slår deg der også jeg. Har bodd i 16 forskjellige hus hittil i livet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Krynkel

Fra jeg var 16 og flyttet på hybel og til nå, har jeg bodd 10 steder. Har ikke vært folkeregistrert alle de stedene, da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...