Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fryser:

Nesten snøstorm her i dag -og den snøen ser mistenkelig tung og våt ut. Godt man ikke trenger å gå ut... Har første hjemme-uten-besøk-helgedag på fem uker, den burde sikkert burkes til nyttige ting, men det ser ikke så lovende ut :fnise: *kryper sammen i sofakroken med :kaffekopp: og venter på hopprennet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra med mere snø nå nei. Men ser ut til at du får en fin søndag likevel! Kos deg :klemmer:

Er du klar for neste helg nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra med mere snø nå nei. Men ser ut til at du får en fin søndag likevel! Kos deg :klemmer:

Arne-TV. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar som et egg :jepp: Selv om det unektelig er litt rart med seriestart på Holmenkollsøndagen... :ler:

Tuuuuuuuusen takk for den flotte buketten. :klemmer:

:klemmer: Skulle gjerne vært der også.

Arne-TV. :ler:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor naiv og uskyldig er jeg når jeg under Siste fra forum ser overskriften Salt mus og umiddelbart tenker godteri? :fnise: Man får jo sjokolademus, salte bjørtner, salt sild -hvorfor ikke salt mus? :engel:

:fnise:

Noen hadde ikke noe med det å gjøre -jeg klarte det helt selv... :ler:

Flinke Daria!

Klar som et egg :jepp: Selv om det unektelig er litt rart med seriestart på Holmenkollsøndagen... :ler:

:klemmer: Skulle gjerne vært der også.

:hoppe:

I år er det helt klart mest sesong for Holmenkollsøndag og ikke fotball!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok et halvt år, men jeg har endelig begynte å huske at jeg også har digital-radio gjennom tv-boksen. Jeg har til og med begynt å bruke det -Bok i P2 er tross alt mye mer givende middagsfølge enn amerikanske serier jeg uansett har sett flere ganger før. Men jeg lurer veldig på hvorfor jeg fikk lokalnyheter fra Troms i dag tidlig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krynkel

Jeg vil tro det er på grunn av at du for noen år siden bosatte deg i grisgrendte strøk, og at det for all fremtid vil følge etter deg i form av en grisgrendt-aura. Øy, Enfold, Troms, what's the difference?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel ikke akkurat "Fru har-bodd-på-samme-sted-hele-livet" du heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...