Daria Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4101 Del Skrevet 2. mars 2009 Det hadde vært mer aktuelt her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2009 #4102 Del Skrevet 2. mars 2009 Det hadde vært mer aktuelt her hvertfall Tror ikke det er så mange her i Trøndelag heller som planlegger strandtur i dag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mars 2009 #4103 Del Skrevet 2. mars 2009 "Hett strandhår" -se det var en nyttig artikkel i begynnelsen av mars... :snø: Det er forresten ikke verdt å lese den artikkelen (heller). Hvorfor kan jeg aldri lære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4104 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor naiv og uskyldig er jeg når jeg under Siste fra forum ser overskriften Salt mus og umiddelbart tenker godteri? Man får jo sjokolademus, salte bjørtner, salt sild -hvorfor ikke salt mus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 2. mars 2009 #4105 Del Skrevet 2. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mars 2009 #4106 Del Skrevet 2. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. mars 2009 #4107 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2009 #4108 Del Skrevet 3. mars 2009 Te til deg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. mars 2009 #4109 Del Skrevet 3. mars 2009 Håper alt er bra med deg. Er det kurs på gang i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4110 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) På jobbvift i går Nå kasserer jeg bøker og venter i spenning på mammut-levering -og lunsj... *sulten* Og den grønkledte har visst flyttet inn i hjernen min... Endret 4. mars 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4111 Del Skrevet 4. mars 2009 Ingrid Bjørnov er alfabetiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2009 #4112 Del Skrevet 4. mars 2009 Ingrid Bjørnov er alfabetiker Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. mars 2009 #4113 Del Skrevet 4. mars 2009 Ingrid Bjørnov er alfabetiker Elsker henne. Når har man f.eks hevd på den lengste delen av hjørnesofaen? Behørig diskutert i gårsdagens Herreavdelingen. Og jeg har ikke noe anstrengt forhold til venner som alfabetiserer bokhyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. mars 2009 #4114 Del Skrevet 4. mars 2009 Ingrid Bjørnov er alfabetiker Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2009 #4115 Del Skrevet 4. mars 2009 Elsker henne. Når har man f.eks hevd på den lengste delen av hjørnesofaen? Behørig diskutert i gårsdagens Herreavdelingen. Og jeg har ikke noe anstrengt forhold til venner som alfabetiserer bokhyllen. Kan ikke se noe problem med verken alfabetiserte eller fargesorterte bokhyller jeg. Og det problemet med hjørnesofaen var bare fantastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4116 Del Skrevet 4. mars 2009 Elsker henne. Når har man f.eks hevd på den lengste delen av hjørnesofaen? Behørig diskutert i gårsdagens Herreavdelingen. Når man er lengst? Når man bare må ligge? Opplys meg... Og jeg har ikke noe anstrengt forhold til venner som alfabetiserer bokhyllen. Du opfordrer jo til det Jeg sliter litt når jeg er hjemme hos folk som har Tolkiens bøker spredt over flere rom, for eksempel... *klør i fingrene* Kan ikke se noe problem med verken alfabetiserte eller fargesorterte bokhyller jeg. Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. mars 2009 #4117 Del Skrevet 4. mars 2009 Når man er lengst? Når man bare må ligge? Opplys meg... Vel, IE har jo alltid hatt den lengste delen, men etter turnevirksomhet i 7-8 år så har mannen overtatt. Dette ble et sjokk for fru Bjørnov, så hun ønsket å vite om hun faktisk kunne kreve å få tilbake plassen sin. Det ble vel strengt tatt ingen konklusjon på når man har hevd, men de fleste mente vel at høyde burde ha noe å si..... noe IE ikke umiddelbart var enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4118 Del Skrevet 4. mars 2009 Sånn å forstå... Løsningen må jo være å kjøpe større sofa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. mars 2009 #4119 Del Skrevet 4. mars 2009 Sånn å forstå... Løsningen må jo være å kjøpe større sofa? Den løsningen ble også foreslått. Du får podcaste Herrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4120 Del Skrevet 4. mars 2009 De detter inn på bloglines Det er bare å få somlet seg til å høre på... Men jeg har endelig begynt å huske at jeg har digital-radio via boksen, så nå hører jeg Bok i P2 mens jeg lager middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg