Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vært mer aktuelt her hvertfall :ler:

Tror ikke det er så mange her i Trøndelag heller som planlegger strandtur i dag ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hett strandhår" -se det var en nyttig artikkel i begynnelsen av mars... :snø:

Det er forresten ikke verdt å lese den artikkelen (heller).

Hvorfor kan jeg aldri lære? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor naiv og uskyldig er jeg når jeg under Siste fra forum ser overskriften Salt mus og umiddelbart tenker godteri? :fnise: Man får jo sjokolademus, salte bjørtner, salt sild -hvorfor ikke salt mus? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobbvift i går :Nikke: Nå kasserer jeg bøker og venter i spenning på mammut-levering -og lunsj... *sulten*

Og den grønkledte har visst flyttet inn i hjernen min... :digge:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid Bjørnov er alfabetiker :ler:

Elsker henne. :Nikke: Når har man f.eks hevd på den lengste delen av hjørnesofaen? Behørig diskutert i gårsdagens Herreavdelingen.

Og jeg har ikke noe anstrengt forhold til venner som alfabetiserer bokhyllen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker henne. :Nikke: Når har man f.eks hevd på den lengste delen av hjørnesofaen? Behørig diskutert i gårsdagens Herreavdelingen.

Og jeg har ikke noe anstrengt forhold til venner som alfabetiserer bokhyllen. :ler:

Kan ikke se noe problem med verken alfabetiserte eller fargesorterte bokhyller jeg. :ler:

Og det problemet med hjørnesofaen var bare fantastisk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er lengst? Når man bare ligge? Opplys meg...

Du opfordrer jo til det :fnise: Jeg sliter litt når jeg er hjemme hos folk som har Tolkiens bøker spredt over flere rom, for eksempel... *klør i fingrene*

Kan ikke se noe problem med verken alfabetiserte eller fargesorterte bokhyller jeg. :ler:

Godt å høre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når man er lengst? Når man bare ligge? Opplys meg...

Vel, IE har jo alltid hatt den lengste delen, men etter turnevirksomhet i 7-8 år så har mannen overtatt. Dette ble et sjokk for fru Bjørnov, så hun ønsket å vite om hun faktisk kunne kreve å få tilbake plassen sin.

Det ble vel strengt tatt ingen konklusjon på når man har hevd, men de fleste mente vel at høyde burde ha noe å si..... noe IE ikke umiddelbart var enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn å forstå... Løsningen må jo være å kjøpe større sofa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn å forstå... Løsningen må jo være å kjøpe større sofa?

Den løsningen ble også foreslått.

Du får podcaste Herrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De detter inn på bloglines :jepp: Det er bare å få somlet seg til å høre på... Men jeg har endelig begynt å huske at jeg har digital-radio via boksen, så nå hører jeg Bok i P2 mens jeg lager middag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...