Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag synes vi synd på Bill Demong... Så utrolig bittert når de er klare gullkandidater. Og sikkert ekstra vondt at det skjer i lagkonkurransen, så det går utover de andre de andre to også.

Sånt er jo bare trist. :(

Er det mulig....

Ja, det er visst mulig. Så spennende, så nær sølv også ble det bare den sure fjerdeplassen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen, altså... Jeg var logget på Facebook og var midt i en samtale, for så å bli logget ut uten forsvarsel. Da jeg prøvde å logge meg på igjen, kom denne beskjeden:

Brukerkontoen er utilgjengelig

Din konto er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen noen få timer. Vi beklager det inntrufne.

Noen få timer? Hallo... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hola! Jeg hørte faktisk innspurten på stafetten i dag. Nå skal vi legge fine drømmeboller på fat dekket med fiiine servietten som kom i posten her forleden.

Har du forresten oversett en pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hoppere. Det er jo ren parodi av et hopprenn de driver med nå... :sukk:

Godt de avlyste, egentlig -det hadde aldri blitt jevne forhold. Men det ble jo bronse :hoppe: Og gull til Andreas Kuttel -på tide at han vant noe. De er jo søte sveitserne da -skikkelig Knoll og Tott. Sølv til Martin Schmitt -dagens moral er at tålmodighet lønner seg...

:vinke:

Gjesteopptreden!

Sjelden dame å se :klemmer: Alt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola! Jeg hørte faktisk innspurten på stafetten i dag. Nå skal vi legge fine drømmeboller på fat dekket med fiiine servietten som kom i posten her forleden.

Har du forresten oversett en pm?

Har jeg det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...