Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag synes vi synd på Bill Demong... Så utrolig bittert når de er klare gullkandidater. Og sikkert ekstra vondt at det skjer i lagkonkurransen, så det går utover de andre de andre to også.

Sånt er jo bare trist. :(

Er det mulig....

Ja, det er visst mulig. Så spennende, så nær sølv også ble det bare den sure fjerdeplassen. :sukk:

Skrevet

Så surt :sur: Men hun er jo ikke akkurat så erfaren, hun som gikk siste etappe.

Skrevet

Hun er jo bare junior enda.

Skrevet

Jammen, altså... Jeg var logget på Facebook og var midt i en samtale, for så å bli logget ut uten forsvarsel. Da jeg prøvde å logge meg på igjen, kom denne beskjeden:

Brukerkontoen er utilgjengelig

Din konto er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen noen få timer. Vi beklager det inntrufne.

Noen få timer? Hallo... :sur:

Skrevet

Stakkars hoppere. Det er jo ren parodi av et hopprenn de driver med nå... :sukk:

Skrevet

Hola! Jeg hørte faktisk innspurten på stafetten i dag. Nå skal vi legge fine drømmeboller på fat dekket med fiiine servietten som kom i posten her forleden.

Har du forresten oversett en pm?

Skrevet
Stakkars hoppere. Det er jo ren parodi av et hopprenn de driver med nå... :sukk:

Godt de avlyste, egentlig -det hadde aldri blitt jevne forhold. Men det ble jo bronse :hoppe: Og gull til Andreas Kuttel -på tide at han vant noe. De er jo søte sveitserne da -skikkelig Knoll og Tott. Sølv til Martin Schmitt -dagens moral er at tålmodighet lønner seg...

:vinke:

Gjesteopptreden!

Sjelden dame å se :klemmer: Alt vel?

Skrevet
Hola! Jeg hørte faktisk innspurten på stafetten i dag. Nå skal vi legge fine drømmeboller på fat dekket med fiiine servietten som kom i posten her forleden.

Har du forresten oversett en pm?

Har jeg det? :klø:

Skrevet

Har ingen nye PMer fra deg, den fra sist fredag er jeg da sikker på at jeg svarte på?

Skrevet

Nope. Da må jeg i tilfelle ha oversett det.

Jeg hadde forresten full innboks en liten stund. :idesmil:

Skrevet

Det kan jo være en forklaring :Nikke:

*sender nytt svar*

Skrevet

Så ska det låta :strix: Wannabe-Elvis sang Vreeswijk :hoppe: Men for et nek han har fått med seg på laget...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...