Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4021 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Nok en gang blir jeg overrasket over hvor mye jeg faktisk får gjort på en kveld bare jeg lar være å skru på pcen, og i tillegg bruker av-knappen på tven fra tid til annen... *lese Morgenbladet mens jeg spiser middag *lese 4 kapitler i Opera! En håndbok *høre på Tosca, Andrew Sisters og Lena Horne *vaske og henge opp to ladninger med klær *ta oppvasken *se 2 1/2 men, Familien Griffin, Jack Dee live from the Apollo og Store Studio *drikke te *lese dikt *tømme oppvaskmaskinen *endelig begynne så smått på fikse-på-lilla-kåpe-prosjektet Alltid minst to ting på en gang, men fortsatt en lang liste -og likevel en deilig og avslappet kveld. *nytt forsøk i ettermiddag* Endret 24. februar 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4022 Del Skrevet 24. februar 2009 KG-fri?? :skeptisk: Det lar seg faktisk gjøre -de dagene jeg husker hvor jeg pleier å gjemme viljestyrken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. februar 2009 #4023 Del Skrevet 24. februar 2009 Nok en gang blir jeg overrasket over hvor mye jeg faktisk får gjort på en kveld bare jeg lar være å skru på pcen, og i tillegg bruker av-knappen på tven fra tid til annen... *lese Morgenbladet mens jeg spiser middag *lese 4 kapitler i Opera! En håndbok *høre på Tosca, Andrew Sisters og Lena Horne *vaske og henge opp to ladninger med klær *ta oppvasken *se 2 1/2 men, Familien Griffin, Jack Dee live from the Apollo og Store Studio *drikke te *lese dikt *tømme oppvaskmaskinen *endelig begynne så smått på fikse-på-lilla-kåpe-prosjektet Alltid minst to ting på en gang, men fortsatt en lang liste -og likevel en deilig og avslappet kveld. *nytt forsøk i ettermiddag* Imponert - hvor mange dager skal du holde på sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. februar 2009 #4024 Del Skrevet 24. februar 2009 Imponert over alt du rakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. februar 2009 #4025 Del Skrevet 24. februar 2009 "Det skal hoppes om medaljer, og da blir presset ekstra størst" Større enn det blir det ikke hos nrk... Egentlig syntes jeg mest synd på Thomas Morgenstern, som falt fra gullet og var så sint og skuffet at tårene sprutet -han som stort sett alltid bare smiler... Jeg også!! Hadde så vondt av ham, og mannen bare himlet med øynene til meg og så på meg som om jeg skulle vært spedalsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2009 #4026 Del Skrevet 24. februar 2009 Skulle liksom trappe ned på tiden foran pc'n jeg også. Men jeg tror det er lim på tastene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4027 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg også!! Hadde så vondt av ham, og mannen bare himlet med øynene til meg og så på meg som om jeg skulle vært spedalsk Jammen, han gråt jo... Man må jo kunne synes synd på dem selv om de ikke er norske... Jeg har jo vært så opptatt av hopp i så mange år også, man får jo på en sær måte et slags forhold til utøverene etterhvert også, ikke bare de norske. Og så bli man en smule engasjert, da Jeg synes jo også det er veldig gøy at Todd Lodwick fra USA gjlør det så bra, han er blandt de utøverne jeg har fått et "forhold" til i årenes løp. Og vi trenger ikke rippe opp i akkurat hvor entusiastisk jeg var da Simon Amman vant dobbelt i OL... Skulle liksom trappe ned på tiden foran pc'n jeg også. Men jeg tror det er lim på tastene... Trikset er å ikke ta på den i utgangspunktet -da henger du ikke fast i limet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. februar 2009 #4028 Del Skrevet 24. februar 2009 DOBBELT NOOOOOOORSK :flagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4029 Del Skrevet 24. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2009 #4030 Del Skrevet 24. februar 2009 Jammen, han gråt jo... Man må jo kunne synes synd på dem selv om de ikke er norske... Jeg har jo vært så opptatt av hopp i så mange år også, man får jo på en sær måte et slags forhold til utøverene etterhvert også, ikke bare de norske. Og så bli man en smule engasjert, da Jeg synes jo også det er veldig gøy at Todd Lodwick fra USA gjlør det så bra, han er blandt de utøverne jeg har fått et "forhold" til i årenes løp. Og vi trenger ikke rippe opp i akkurat hvor entusiastisk jeg var da Simon Amman vant dobbelt i OL... Kjenner igjen det der. Problemet er at jeg begynner å bli så gammel at de virkelig store heltene mine har lagt opp... DOBBELT NOOOOOOORSK :flagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4031 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjenner igjen det der. Problemet er at jeg begynner å bli så gammel at de virkelig store heltene mine har lagt opp... Da må du jo få deg noen nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. februar 2009 #4032 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg får gjort mye jeg, selv med PC påskrudd. Triks: Skriv tolv innlegg her og der, reis deg opp, heng opp klær, vask badespeil, gå tilbake, les respons, le høyt, ta firehundre situps, skriv svar, finn tre nye tråder, les dem, gå en skitur, vask trappa, skriv et blogginnlegg, surf innom alle oppdaterte tråder, le litt i halvparten av dem, si noe intetsigende, skrell poteter og øv på å holde en tale, les en bok mens du skrubber do, og ta med deg laptop-en foran TV-en, legg sammen klær mens du chatter på MSN og ser 2 1/2 men. Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4033 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har ofte både pc og tv på og tar effektive raid med husarbeid og annet forefallende i alle reklamepauser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4034 Del Skrevet 24. februar 2009 Dagens overskrift: Spiller med brikke under shortsen -Nå kan du følge Tippeligaen som 3D-animasjon. *finner fram den store kofferten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2009 #4035 Del Skrevet 24. februar 2009 400 situps Krynkel? Resten var jo helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. februar 2009 #4036 Del Skrevet 24. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. februar 2009 #4037 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror jammen Daria har klart det i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. februar 2009 #4038 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror jammen Daria har klart det i kveld også Selvfølgelig... hun er jo sta nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4039 Del Skrevet 24. februar 2009 *ser Oscar på svensk tv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. februar 2009 #4040 Del Skrevet 24. februar 2009 Har sett på Jack Sparrow III. Nå er det radiotid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg