Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg aner ikke -men tydligvis ingen av mine :sukk:

Ser ut som om det bare er en eller annen tysk kanal som sender. Fant den faktisk ikke i TV-guiden i det hele tatt.

Men det kommer et program på torsdag på NRK3 - hvem gidder å se på det om en uke da. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo å se det direkte som er gøy (med mulig unntak av da Halle Berry hulket i et kvarter -det ble litt slitsomt...) -ikke en redigert utgave hvor man vet alt som skjer :snurt:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid like fascinerende å se amerikanske filmer om europeiske kongelige :rolleyes: *zappet innom The Prince & me*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som liker sånn sjokoladeappelsin? De finnes i butikkene nå. :Nikke: Men det er kanskje stygt sagt?

De er gode (og dyre), men en i året klarer seg ;)

Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle få se -Todd Lodwick som verdensmester i kombinert :hoppe:

Muffinsene er forresten i ovnen -rapport følger. Røren var hvertfall god :ler:

Det er alltid en god start!

Og for de mest ivrige, dagens andre reprise av Melodi grand prix starter nå på nrk1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du være sånn KG-uavhengig hele kvelden eller.

Kjeder meg jeg. Burde se filmen jeg har lånt av deg og jeg har 3. pirates filmen også. Har ikke helt motivasjon til å begynne på en ny bok heller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Skravla :ler:

Du har for mange valgmuligheter - det er problemet!

:sukk: Ja..... og så burde jeg jobbet litt. Tok med noe hjem, men orker ikke begynne på det. Skal ha litt å gjøre etter møtet i morgen formiddag også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får strikke eller brodere litt, det har du ikke satt opp som alternativ enda :lur:

Kan jo ikke strikke og surfe samtidig. :ler:

Men kanskje pirates-filmen og sokke-strikking går bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Skal du være sånn KG-uavhengig hele kvelden eller.

:jepp:

Og det var i grunnen veldig deilig, så du skal ikke se bort fra at det kan skje igjen...

Fader, jobbe, ja. :glemsk:

Mer glemsk, for det viste seg jo at jeg egentlig hadde alt klart. :hoho:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...