Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke -men tydligvis ingen av mine :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg aner ikke -men tydligvis ingen av mine :sukk:

Ser ut som om det bare er en eller annen tysk kanal som sender. Fant den faktisk ikke i TV-guiden i det hele tatt.

Men det kommer et program på torsdag på NRK3 - hvem gidder å se på det om en uke da. :dåne:

Skrevet (endret)

Det er jo å se det direkte som er gøy (med mulig unntak av da Halle Berry hulket i et kvarter -det ble litt slitsomt...) -ikke en redigert utgave hvor man vet alt som skjer :snurt:

Endret av Daria
Skrevet

Det er alltid like fascinerende å se amerikanske filmer om europeiske kongelige :rolleyes: *zappet innom The Prince & me*

Skrevet
Er det du som liker sånn sjokoladeappelsin? De finnes i butikkene nå. :Nikke: Men det er kanskje stygt sagt?

De er gode (og dyre), men en i året klarer seg ;)

Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle få se -Todd Lodwick som verdensmester i kombinert :hoppe:

Muffinsene er forresten i ovnen -rapport følger. Røren var hvertfall god :ler:

Det er alltid en god start!

Og for de mest ivrige, dagens andre reprise av Melodi grand prix starter nå på nrk1!

Skrevet

Jeg fikk sett reprisen! :hoppe:

Men det gullfinaletullet kunne de spart seg!

Skrevet

Skal du være sånn KG-uavhengig hele kvelden eller.

Kjeder meg jeg. Burde se filmen jeg har lånt av deg og jeg har 3. pirates filmen også. Har ikke helt motivasjon til å begynne på en ny bok heller......

Skrevet

Stakkars Skravla :ler:

Du har for mange valgmuligheter - det er problemet!

Skrevet
Stakkars Skravla :ler:

Du har for mange valgmuligheter - det er problemet!

:sukk: Ja..... og så burde jeg jobbet litt. Tok med noe hjem, men orker ikke begynne på det. Skal ha litt å gjøre etter møtet i morgen formiddag også. :fnise:

Skrevet

Du får strikke eller brodere litt, det har du ikke satt opp som alternativ enda :lur:

Skrevet
Du får strikke eller brodere litt, det har du ikke satt opp som alternativ enda :lur:

Kan jo ikke strikke og surfe samtidig. :ler:

Men kanskje pirates-filmen og sokke-strikking går bra. :fnise:

Skrevet

Det klarer du sikkert!

Sjekk egen dagbok også, i tilfelle du ikke har bestemt deg :fnise:

Gjest Krynkel
Skrevet

Mer glemsk, for det viste seg jo at jeg egentlig hadde alt klart. :hoho:

Skrevet
Skal du være sånn KG-uavhengig hele kvelden eller.

:jepp:

Og det var i grunnen veldig deilig, så du skal ikke se bort fra at det kan skje igjen...

Fader, jobbe, ja. :glemsk:

Mer glemsk, for det viste seg jo at jeg egentlig hadde alt klart. :hoho:

:skratte:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...