Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle få se -Todd Lodwick som verdensmester i kombinert :hoppe:

Muffinsene er forresten i ovnen -rapport følger. Røren var hvertfall god :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Vanish' latterlige slagord "Stol på rosa" egentlig er en dårlig overettelse av "Think pink"? :klø:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Vanish' latterlige slagord "Stol på rosa" egentlig er en dårlig overettelse av "Think pink"? :klø:

Skulle ikke forundre meg det minste. Hvorfor skulle man egentlig ellers stole på rosa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ringte en fyr fra et statistikkbyrå og ville snakke med en mann -hadde jeg noen i nærheten? Nei, har ikke sånt her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ringte en fyr fra et statistikkbyrå og ville snakke med en mann -hadde jeg noen i nærheten? Nei, har ikke sånt her :ler:

Du kunne invitert ham på muffins. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja... :hjerter: Jeg bor definitivt på feil sted.

:jepp:

Det er forskjell på nordfylket og sørfylket. ;)

Ja, de må jo sørge for litt forvirring... :ler:

Eller så arrangeres det på feil sted ;)

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gull! :hoppe: Mer gull! :hoppe: Og snart er det kombinert... :hoppe:

Og Giske er selvfølgelig på plass -noen har bedre arbeidsoppgaver/frynsegoder enn andre... :fnise:

Ikke så gøy i hoppennet i går da... :sukk: Men i følge Anders Bardal vinner jo Anders Jacobsen storbakkerennet ("men ikke si det til ham" :fnise: ), så det er stadig håp :jepp: Egentlig syntes jeg mest synd på Thomas Morgenstern, som falt fra gullet og var så sint og skuffet at tårene sprutet -han som stort sett alltid bare smiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig -Lodwick igjen :dåne: Trodde jeg så feil da han dukket opp igjen tidligere i vinter, og så tar han to gull! Litt gøy, da... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...